Ik kom me hier ook heel graag melden. Heb net het HELE topic gelezen (heb er 2 avonden over gedaan haha) en voel me hier erg thuis! Ben morgen 6 weken en weeg 111kg. Eerste kindje dus ben erg benieuwd hoe het zal gaan allemaal.
Ja die foto's komen echt, alleen er is nu nog niet veel te zien haha ik heb wel een zwangerschapsbuik maar die is standaard Zodra er verschil te zien is zal ik het hier plaatsen
@nuage: welkom! Je zult er wel een hele kluif aan gehad hebben om alles door te lezen!! Maar dan ben je wel goed op de hoogte! Merk je al wat? en is het je eerste zwangerschap?
Ik merk er heel veel van ja! Is mijn eerste zwangerschap, na 4 jaar proberen. Dus voor ons echt een wonder. We zijn ook de MMM in geweest maar uiteindelijk dus zomaar opeens gelukt uit het niets! Heb allerlei kwaaltjes, gelukkig nog niet misselijk met spugen. Sinds gisteren merk ik dat mijn buik opgezet en hard is. Ben vandaag door een babywinkel heengelopen met mijn dikke bolle buik en niemand keek me raar aan hahaha dus het zal er geloofwaardig uitzien denk ik [edit] Mijn man kon wel even een foto maken zei hij [/edit] Hier is ie dan! Het voelt wel gek hoor om trots te zijn op een dikke buik hahaha Bekijk bijlage 161274
nuage als je die foto op je computer hebt staan, kan je onder het berichtvak klikken op meer opties, dan staat er zo`n paperclipje daar meot je dan bijlage toevoegen ohh meiden hier nog steeds geen baby en begin nu echt ongeduldig te worden hoor, loop al 5 dagen over tijd pffffff
@Nuage: beetje wel ja. bij mij is nog vrijwel niks te zien. (helaas zit er een flinke zwemband die voorlopig alles verstopt)
Hey allemaal en welkom nieuwe meiden! En gefeliciteerd natuurlijk! Ik moet nodig eens een foto gaan plaatsen, want de buik begint aardige vormen aan te nemen Ik werd door oud-collega's, die mij voor het eerst in deze zwangerschap weer eens zagen, 'zeer omvangrijk' genoemd Nou ben ik al 'omvangrijk' van mezelf, maar men vond me erg zwanger Maar ja, altijd als ik in dit topic kom, heb ik net het kabeltje van de telefoon/camera boven liggen. Stom!