Buikfoto's van 100+ dames

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ccwomen, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Rowenavb: dat is echt een heel mooie, ronde buik zeg! :)

Ik durf ook wel een foto te plaatsen nu. Ben speciaal even boven gaan zitten MET kabeltje van phone bij de hand.
    Heb de foto net gemaakt. Hij ziet er met zo'n los hangende tuniek wel mooi zwangerig uit, maar ik moet niet iets straks aantrekken. Mijn eigen vetje zit namelijk nog onder mijn navel te flubberen ;) En da's toch echt geen zwangerschapsvetje. Het meeste van mijn buik is niet zwangerschap, maar het wordt wel een stuk ronder en naar boven geduwd door de babybuik die eronder verstopt zit :D
    Ben benieuwd of die 'geul'bij navel nog wat wegtrekt als ik verder ben. Dan zou het echt een mooie, ronde buik zijn.
    Nou ja, genoeg geleuter: de foto!!

2. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Annedore: ziet er toch echt wel uit als een zwangere buik!

3. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Mooie buik annedore

4. elina joan

elina joan Actief lid

8 mrt 2007
    183
    0
    16
    Zuid-Holland
    So super mooie buik zeg ROWENAVB!!!

5. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Thanks meiden :) Doet me goed om te horen. Blijf toch wel onzeker over mijn buik hoor. Hoewel ik me er nu absoluut niet voor schaam! Want mijn zoontje zit erin! :):)

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik ben jaloers op jullie mooie buikjes meiden echt prachtig!!!!

Ik heb nog 2 buiken haha maar mijn onderbuik begint wel erg goed te groeien al dus ik heb hoop dat er nu sneller een buik komt haha

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    mooie buiken meiden:)

anne toevallig lag ik vanacht aan jou buikkie te dneken haha, ik kwam erachter dat ik die nog steeds niet had gezien,:) grappig dat je die dan vandaag plaatst , en meiss hij is mooi zwanger!!!!

ik ben nu 40.6 en heb ook nog 2 buikjes hoor, al moet ik zeggen dat de bovenkant(onder borsten) super rond is pffff.
    wacht ik zal is een foto maken ja...

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    bij sem heb ik ook nooit 1 buik gehad komt dat me bovenbuik dikker is dan me onderbuik denk ik. Maar met kleren aan was ie wel mooi alleen pas zichtbaar vanaf 30 weken haha hoop nu iets eerder

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nou ja ik heb het kabeltje bij mijn ouders liggen pfff.. maar foto is gemaakt hahha:)

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ninja ja idd hier dus ook, mijn bovenbuik is altijd al wat meer geweest, onderbuik is meer een afdakje hahaha, en die is nu ook niet hard ofzo, maar mijn bovenbuik is echt zo hard en rond als maar kan zijn:)

11. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    maaaar babyhope schiet is op jij... voel jeje nog goed? niks geen weeen dat je denk ja kan komen binnenkort?

hier alles rustig veel buikpijn en harde buike met rugpijn maar heb net tukkie gedaan:D.. op naar de avond voor mijn volgende tukkie:D

moie buiken weer trouwens;)

12. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    ZIjn weer echt mooie buiken voorbij gekomen! Ik ga vanavond ook even een nieuwe maken en dan morgen even plaatsen, als ik een legging tot boven mijn buik optrek dan lijkt het best één buik haha. Mijn onderbuik wordt wel wat strakker maar mijn bovenbuik is nog flubber, maar dat komt wel goed hoop en denk ik!

Voor de dames die al een kindje hebben: hadden jullie zware kinderen bij de bevalling? dat is nl al heel vaak tegen me gezegd door mijn HA, dietist, klinisch verloskundige en de gyn. Nu weet ik wel dat die kans er is, maar dat hoeft toch niet persé?

13. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    heppie.. mijn zoontje was bij de bevalling 3560 gram en 53 cm lang... dus absoluut geen groot kind..

14. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    even weer een foto updaten hier :)

Mijn buik met 26 weken en 3 dagen :D

15. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    heppiedepeppie

mijn zoontjes was 3115 gram en 52 centimeter en heb een bmi boven de 40 dus het wil niks zeggen dat je overgewicht hebt en dat je dan een zwaarde kindje krijg

16. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Jolanda.. mooi buikje!!!

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier wel grote kindjes, de eerste 8 pond en 55 cm, de 2e 9 pond en ook 55 cm
    Nu verwachten ze weer een grote baby, bij 36 weken woog hij al weer 3800 gram.
    Ik ben wel te zwaar, maar op zich valt mijn bmi nog mee, want ik ben ook 1.88 m lang!

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    mi rowsu haha nee ik had vandaag wel wat harde buiken maar dat kwam denk ik omdat ik gister (tot vanacht) te actief ben geweest, idd heb even geslapen en word weer rustig wakker..

nee dta zegt niks hoor overgewicht en zware baby`s, is allemaal flauwekul..

19. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    nope zegt cker niks nee overgewicht en grote zware baby's
    ik ben 35 weken zwanger en gister een schatting gedaan op 1900 gram dus te klein,,
    dus kan echt verschillen..:( jammer genoeg..
    maja wie weet is het volgende week goed.
    heb trouwens op internet gelezen dat baby's rond mijn zwangerschapsweek rond de 2250 moeten zitten dus ze zit er eigenlijk maar 350 langs.. is wel veel natuurlijk maar als alles mee zit heeft ze het volgende weer miss of over 2 wk al ingehaald hoop ik:(

en babyhope alleen last van harde buiken pfff volgens mij vind jou meisje het te gezellig bij jou in de buik,,
    als ze neit voor 42 komt word je ingeleid he? of vergis ik me nu?

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Mooie buik op de foto gezien!

Deel Deze Pagina