@Chantallie: Je tuniekje is populair haha! Ik vind het ook wel een fijn idee dat ze er op tijd bij zijn als er iets is maar ik was blij dat die suikertest achter de rug was. Kan ik weer de hele morgen nuchter blijven en mij 2 uur vervelen in het ziekenhuis. Ik heb wel wat beters te doen !
@ Moontjee: je hebt een hartstikke mooi buik!! En je hoefd je idd niet te schamen, wij zijn gewoon mooie rubensvrouwen hahah . Ik heb me voor het eerst hoeven wegen bij de VK in ziekenhuis en daarr baalde ik enorm van, hij gaf daar meer aan als thuis op mijn digitale .
Ja die keihard ZOVEEL!!!! dat zie je niet hoor zeggen. Ondertussen zijn ze helemaal onderste boven van je gewicht haha ach ja als ze me lelijk vinden kijken ze maar de andere kant op hoor
@ Moosey: Ja idd! Ik zeg meiden ga naar Miss Etam, het is van de grote matenlijn . Hahaha... en hij zit heeeerlijk ruim ik voel me er super mooi in . Ik vond het ook vreselijk om 2 uur lang daar te zitten werd zelfs beroerd 10 min na dat drankje, nee het is niet mijn hobby. haha
Je hebt mensen die bij een 100+ gewicht denken dat je er dan altijd uitziet als een tientonner. Als ik zeg dat ik 100+ weeg (meer zeg ik dan niet, alleen dat het boven de 100 is), zeggen ze: Echt? Ik zou jou schatten op 85. Dan denk ik: Haha, echt niet. Ik weet wel hoe iemand van 85 eruit ziet en dat verschil zie je echt wel! Maar laat ze maar denken. Net alsof gewicht alles zegt!
Ik heb als stylist (visual merchandiser) gewerkt bij Miss Etam en ik moet zeggen dat het er steeds beter op wordt! Toen ik 7 jaar geleden begon was het nog niet zoveel. Alleen maar driekwart broeken en oversized t-shirts. Zo van: Als vollere vrouw mag je je niet sexy kleden. Gelukkig is dat niet meer zo. Goh, ik klink wel erg gefrustreerd vandaag haha! Zal wel door de hormonen komen .
Nouja ik moest laatst wel lachen, mn schoonzus die ongeveer hetzelfde eruit ziet als mij zei laatst "Ja, daar heb je mij met alle 75 kilo" ik dacht 75?! Ik weet wel beter! Mn schoonvader vroeg laatst heel netjes - omdat ik zei dat ik nog maar 2 kilo was aangekomen - of ik meer woog als hem, hij weegt 80. Ik zei haha ja ik weeg wel meer ja... Dus wat dat betreft kunnen mensen het soms leuk inschatten. Mn man zou bv zomaar denken dat ik 70 kilo weeg ( Terwijl hij 60 weegt en enorm mager is! )
ik vind dat je tegenwoordig echt leuke dingen hebt voor de vollere vrouw. Mooi getaileerd enz. Alleen vaak vallen tuniekjes erg lang waardoor het bij mij net soepjurken lijken haha. Maar h&m verkoopt ook wel leuke dingen
Hahahahaa... @ Moosey: Dat vind ik van de BIB lijn van H&M, dat zijn net aardappelzakken, als volle vrouw wil je er ook mooi en sexy uitzien. Maar sinds ik bij de Miss Etam outlet kom ben ik wel om haha, ik ga ook weleens naar promiss en die kleding komt ook weer bij die miss etam outlet dus 2 vliegen in 1 klap . @ Suusjeuh: Ik ken er ook zo een paar haha die dat zeggen, en ik kan het nooit laten lekker te lachen.
@Suusjeuh: Ja precies! Dan denken mensen die 6 kledingmaten ofzo kleiner hebben dan jij dat je maar 15 kilo meer weegt dan zij haha! @Chantallie: Ja, dat van H&M BIB snap ik echt niet! Vroeger (heel lang geleden toen ik nog jong was haha) was het best een leuke collectie. Nu vind ik er heel af en toe een leuk vestje maar da's het enige. Gelukkig valt de mode nu best ruim en past XL van H&M gewone collectie ook makkelijk. Ik pas gelukkig wel de positiemode van H&M. Da's ook niet altijd iets maar er zitten een paar leuke dingen tussen. Maar jammer dat ze veel leuke dingen hebben maar dat die BIB collectie zo lelijk is! Ik moet wel zeggen dat sinds ik zwanger ben, ik mij zekerder voel dan ooit. Mijn buik was altijd mijn onzekerheid maar dat is nu niet meer!
He wat balen zeg.... Ik heb afgelopen vrijdag de ontbijttest gedaan, maar heb nog niks gehoord. Bellen ze alleen als het niet goed is of sowieso? Wie belt me de VK? Hoe lang voordat jij de uitslag kreeg? Ik heb volgende week dinsdag ook een groeiecho. Ben heel benieuwd. Mijn buik is namelijk niet meer veel gegroeid. Wel in week 13 t/m 19. En daarna nog nauwelijks. Lijk nu wel een kleinere buik te hebben dan mensen die even ver zijn.......
Wbt kleding: Weet je wat ik altijd erg vind? Ulla Popken kleding ziet er in de folder altijd enorm leuk uit, dan ga ik met mn moeder mee naar de winkel, zijn het allemaal hobbezakken!! Ik koop inderdaad bijna alles bij de Ms Etam en ook nog wel bij de C&A en M&S.
Ulla is echt sporadisch dat daar iets leuks is. Heb daar overigens wel een paar leuke strings in grote maten gehaald. Maar die zijn inmiddels achterin de kast verdwenen. Mijn man klaagt ook altijd dat hij een te dikke buik krijgt (heeft echt een mini laagje vet, maar is altijd vrij mager geweest) en dan dnek ik ook wel eens....pfffff als dat al dik is, wat ben ik dan? Maar schijnbaar ziet hij dat toch anders, anders was ik niet weer zwanger...hihi
ja ulla vind ik echt te duur en het ziet er niet mooi uit als je het aan hebt alleen de nachtkleding is wel mooi vind ik. H&m vind ik soms wel leuke dingen had laast 2 leuke tunieken en een vestje. De spijkerbroeken zijn altijd zo raar van model. Heel strak rond me kuiten en bij me buik echt super groot. M&S vind ik ook wel leuk alleen soms hebben ze echt super veel leuke dingen maar soms ook totaal niets. Miss etam dat is wel me favo winkel hebben ze altijd leuke dingen en voel me er altijd erg vrouwelijk in. Promiss ga ik niet vaak naar toe maar hebben ze soms ook wel leuke dingen. C&A vind ik ook erg leuk maar daar koop ik ook vaak op de gewone afdeling. Verder bij de whekamp hebben ze ook wel leuke dingen. Maar vind het altijd lastig met de maten enz.
Ik heb Dinsdag de test gedaan en ze zouden sowiezo bellen vandaag voor de uitslag. Dus om half 4 werd ik gebeld vanuit het ziekenhuis. Zou niet weten hoe dat anders gaat.
Ja idd Ulla Popken, had er een keer een jurk besteld via internet... vet mooie jurk zo op het oog en toen die binnenkwam leek het net een hobbezak en hij keek door... Dus daar ga ik noooooit meer heen hahaha. En M&S vind ik ook altijd erg leuke kleding hebben, vooral omdat je nog jong bent houd ik toch erg van vlotte kleding .
ja idd mooie stoffen enz vind ik wel belangrijk. Vaak is het allemaal van dat stetch stof vreselijk zeg haha. Maar tegenwoordig is er wel veel te vinden gelukkig.
@Chantallie: Ik was nog helemaal vergeten te reageren op jouw suikeruitslag. Is het veel te hoog of valt het wel mee? Want misschien zit je de volgende keer wel goed! Kleding: Ik bestel het meeste via Wehkamp. Vooral dit jaar hebben ze een leuke collectie. Potverdorie weer net nu ik zwanger ben haha! Ik kan inmiddels bijna niks anders meer aan dan positiemode, anders kom ik door mijn buik aan de voorkant echt een stuk tekort! Ulla Popken ziet er inderdaad op de site soms leuk uit maar in het echt is het helemaal niks. M&S kan ook best leuke dingen hebben. En van C&A pas ik vaak maat 48/50 van de reguliere afdeling.