Sas.. ligt helemaal aan je vk.. sommige behandelen je wel.. en de ander stuurt je gelijk door naar de gyn.. ik ben bij de gyn gebleven. Fijne is dan dat je extra echos krijgt.. elke keer even je kindje zien.. Nuage.. stoppen met googlen.. word je alleen maar depri van.. er zijn Hier genoeg succesverhalen.. hou je daar aan vast...
Ik heb een bmi van 35,1 en het enige wat er door mijn vk over gezegd is, is dat ik in het zh moet bevallen en niet extreem aan moest komen. Ik heb nu de nodige controle's gehad en hoor er verder helemaal niets meer over qua gewicht, nu moet ik ook wel zeggen dat ik met 20 weken net een half kilo aan ben gekomen en mijn suiker en bloeddruk tot nu toe prima waren dus dat scheelt misschien ook. Blijkbaar ligt er dus veel verschil hoe ze ermee omgaan.
hoi dames, hier een buikfoto van 10,2 weken zwangerschap. Buik groeit maar door. De gyn heeft bevestigd dat mijn buik zo hard groeit door de vele vruchtwater wat ik al heb,dus word weer goed in de gaten gehouden. Ben ondertussen al weer 13,3 weken zwanger en groeit maar door,mAar ben wel 3 kilo afgevallen door het vele spugen.
heej meiden mijn camera is eindelijk weer in orde duss.... heb ik even een fotoootje gemaakt van mijn buik.. de laatste was volgens mij rond de 26 weken.. ben nu dus ongeveer weer 10 weken verder heheh... komt ie.....
Mooie buiken dames. Hier ook alleen nog maar een vetbobbel. @bmi: wat ik van mijn vk begreep is er geen landelijk protecol en verschilt het per ziekenhuis/ vk praktijk wanneer je doorverwezen wordt. Veel hangt natuurlijk ook af van je algemene gezondheid. Hier namelijk ook een bmi van 40+ Hier wordt je dus bij een bmi van 40 doorverwezen. En ik wil dat juist niet en zit er maar 0,3 overheen dus nu wordt gegeken naar de mogelijkheden. (helaas moet thuis bevallen echt vergeten)
mooie buiken hoor!! Ik vind het niet erg dat ik naar het ziekenhuis moet, dat vind ik wel een veilig gevoel en bij de gyn krijg ik nu veel meer echo's dus dat is wel een leuk voordeel Ze houden me gewoon goed in de gaten en dat vind ik wel geruststellend!
Zit iemand van jullie toevallig op facebook en speel je spelletjes? Ik zoek nog neighbours (buren) voor Cafe world en farm ville! Ik ben er echt verslaafd aan hahaha maar niemand die ik ken speelt het!!
nope daar speel ik niet hihi ik ben verslaaft aan happy harvest op hyves.. hihihi zoek daar ook buurtjes hahahaa
Ik zoek buren voof Farmville en Cityville dus laat me je naam weten dan voeg ik je toe Vandaag emotioneel ingestort... Zullen de hormonen wel zijn
Lekker rustig hier vandaag.... Ben benieuwd morgen met dit warme weer! Hoop niet dat de dames die bijna uitgeteld zijn morgen of overmorgen gaan bevallen want dat lijkt me echt niks met dit weer....
Zo, eindelijk de gemaakte foto.... Vandaag 11 w 2 dgn, vanmorgen gemaakt... Ben al vrij fors van mezelf, net op de 100 grens, eronder, dan erboven... Laatste keer wegen bij gyn met kleren aan 103... Dindag weer controle...