Leuk dat je een foto plaatst! Is je buik al gegroeid, zie dat je een zwangerschapsbroek draagt? Wat is je BMI als ik vragen mag? groetjes!
de laatste keer voor ik zwanger raakte met 100,5 kg en 173 een bmi van 33,58 (volgens de meting op mijn site) Ja, ik kan sinds vrijdag mijn normale broeken nog wel aan, maar na een half uur gaan ze irriteren... Gisteren 2 zwangerschapsbroeken gekocht, en het zit zooooo lekker!! Echt een verademing.... Ben normaal ook al gezet, ik zie mijn onderbuik-vetje meer naar voren staan in mijn gevoel....
dat van die onderbuik heb ik ook hahaha. Ik voel dat deze nu harder en dikker wordt....maar die bovenbuik van mij is echt nog blubber... Heb ook een aantal zwangerschapsbroeken gekocht alleen vind ik die banden nog zo hoog zitten en die moet ik dan mega strak zetten met de elastiek, dat vind ik nu dan ook nog niet zo fijn zitten...
Ik zit hier nog niet aan maar denk er wel aan te komen rond het einde van deze zwangerschap. Ik heb nog nooit in mijn leven zo veel gewogen en zeker nu bij deze zwangerschap. Ik woog altijd rond de 58 a 60 kilo.... Waar is die tijd heen..
Ik pas ook mijn gewone broeken niet meer Is toch een fijne bevestiging dat die buik toch groeit! Toch? Heb nu maar lekker een legging aan. Met jurkje erover. Zal gelijk even een foto plaatsen: buik wordt steeds boller
Mooie buiken dames! Hoop dat die van mij ook snel rond wordt! Kreeg vandaag wel complimenten van collega's die al konden zien dat ik dikker wordt (voor het eerst in mijn leven dat ik blij ben dat mijn buik dikker wordt!!!!!!)
hey gaab.. leuk om een foto van je te zien en je kijkt als een vrolijke zwangere leuk om te zien.. de andere buiken zijn ook mooi ik heb weer controle gehad.. bloeddruk was te hoog.. maar tja.. tell me something new.. had ik deze foto al gespammed ?
wat een mooie buiken komen er weer voorbij Ik ga 13 juli door een vriendin buikfoto's laten maken, dus ben benieuwd. Wel een hele overwinning voor mezelf, laat mezelf namelijk niet zo makkelijk op de foto zetten.
Ja ik zal het toch eens gaan doen, hier eindelijk dan ook een foto van mij. ben hier precies 22 weken. Ben er best blij mee dat het aardig 1 geheel begint te worden, wat voorheen nog niet zo was.
Mooie buiken allemaal zie ook erg grote dat ik denk WOW haha Dank je wel voor je compliment Lelymupske, ik ben ook erg vrolijk extra vrolijk ofzo nu ik zwanger ben :-D