@Heppie: marktplaats. Heb daar afgelopen weekend een deal gesloten met diverse mensen. 45 euro voor 4 broeken. En hier hetzelfde probleem. maat 48 en maar 1.63 klein. (lang leve zoomband van de hema)
Ik draag gewoon leggings met tuniek of met buikband en dunne vest. De leggings kan ik gewoon in mijn normale maat kopen zoals altijd. Een voordeel ik ben maar mini 1.60 ofzo dus kan mijn leggings helemaal tot mijn borst omhoog trekken. En heb weer mooie buiken gezien!! Wanneer stopt je buik eigenlijk met groeien???
Niet Mijn collega heeft doorgelopen tot 41 weken en 3 dagen en die buik is tot het eind blijven groeien!
wat ik wel echt een voordeel vind van een beetje dikker zijn, is dat je niet zo snel striae krijgt op je buik (tenminste ik had het al een beetje maar mijn buik daar zit nog wel rek genoeg in! hahaha ) Ik heb nl twee collega's die nu twee zwangerschappen nu echt een 'verminkte' buik hebben, je krijgt er natuurlijk iets geweldigs voor terug maar zij kunnen gewoon nooit meer een bikini aan.... Nu kan dat natuurlijk bij mij ook nog gebeuren maar ik denk dat dat minder snel gebeurt omdat ik natuurlijk al dikker ben van mezelf. Of hebben jullie daar andere ervaringen mee? Zo naar een verjaardag van een collegaatje, hebben we zes weken vakantie, zien we elkaar nog wekelijks hahaha
Mmm dit is mijn 2e zwangerschap en krijg opnieuw striae. Met mn dochtertje boven de 100 kg en nu opnieuw, helaas heb het dus wel. Haha nu deed ik nooit een bikini aan, dus maakt het niet uit, maar hier helaas dus wel striae, ookal had/heb ik geen platte buik
Dat van die striae is niet rot bedoeld hoor!! Ik heb het namelijk nu ook al, en ik heb nog nooit een zwangerschap gehad En ook ik heb niet vaak een bikini aan hahaha. Ik hoop alleen omdat mijn buik van zichzelf al dik is dat ik niet helemaal vol kom te staan, maar ach we zien wel! Aanstaande maandag hebben we de 20 weken echo, ben zo benieuwd. Vanaf een paar dagen voel ik wat in mijn buik, dus dat vind ik wel echt heel gaaf! Ik ga in Arnhem naar Espérance, heeft iemand daar ervaring mee?
Haha ja ach het is niet leuk als je het krijgt, maar krijg je het, dan is het een herinnering aan je zwangerschap. Zo denk ik het dan maar weer hahaha
Waaaaauuuuwwwww wat een mooie buiken allemaal!!!! Als die van mij begint te groeien zet ik m er ook op!! Super dames!!!
@ Jolanda, jou buik is echt MEGA hihi zit er met open mond na te kijken hahaha. Cool hoor!! Ik ben sinds gisteren zwaar geirriteerd niet normaal ik word gek van het thuis zitten en btje poetsen heel de dag.
Weten jullie....?? Ik dacht dat met mijn isolatielaag ik de baby vast niet van buiten zou kunnen voelen of mijn buik zou kunnen zien bewegen. Nou, niets is minder waar! Vorige week zat ik met handen op buik en toen werd ineens mijn pink de lucht in geschopt! Eergisteren zag ik ineens mijn buik bewegen!! Wow!! En dat al met 25 weken! Nu moet ie het alleen nog even doen als papa ook in de buurt is
Mooi! Ennuh ik voelde de baby ook al met 16 weken! Ze zeggen wel eens dat dikkere vrouwen (en ik ben echt DIK en niet wat dikker) de baby later voelen. Nou dat gaat dus echt niet altijd op! Alle reden om goede hoop te hebben!