Haha... Ik heb precies hetzelfde... zelf zie ik al verschil.. maar denk dat mijn collega's die het heus ook wel zien tijdens het omkleden in de garderobe.. er nooit naar zullen vragen! Stel je voor dat ik gewoon wat aangekomen ben?! Toch? Dus das wel voordeel.. hoef ik ook niet te liegen (nog..)
haha ja dat is nu nog makkelijk nu valt het bij mij meer op omdat ik 9-10 kg ben afgevallen! ben nu eindelijk gestopt met afvallen en ben al 0,2 kg aangekomen hahha wat was ik blij!
Haha... nooit kunnen indenken dat we blij zouden zijn als we aankomen heh! Ik had vandaag ook opeens allemaal reacties of ik aan de lijn deed..! Haha... Ik leek veel dunner in mijn gezicht.. en dat zie ik zelf ook wel..! Laatste weken ook weinig gegeten... had gewoon geen trek! Maar heb alles maar ontkent.. neuh niet aan de lijn...
effe spammen!!! 24 weken hij gaat hard nu haha z,n buik had ik met sem met de 40 weken. Hier ook -8 kg en bij sem zag je pas bij 30 weken dat het een zwangere buik was maar nu zie je het wel toch haah
Hier ook de eerste drie maanden afgevallen. -7. Nu ongeveer 2,5 kilo aangekomen. Bij mij zou je ook kunnen denken dat ik gewoon veel heb gegeten tijdens de vakantie. Vooral in mijn normale kleding. Die is best wijd. Daarom nu vaker strakke shirts met een buikbank. Zal van de week weer een foto spammen
mooie buiken dames hier mijn buikje met 30,5 week zwangerschap,ben nog maar 6 kilo aangekomen tot nu toe.
Oef, ik zie alleen maar mooie buikjes! En wat een fijn topic! Ik weeg zelf op dit moment 103 kilo. Net gestopt met de pil, dus nog lang niet bezig met zulke foto's. Maar wilde even zeggen dat dit me heel goed doet Zolang ik niet zwanger wordt probeer ik rustig af te vallen, dat is alleen maar mooi meegenomen. Ben nooit een slanke dame geweest, en dan is een topic zoals deze heel fijn!
Hallo meiden is alweer een tijdje geleden dat ik me hier heb gemeld.. met mijn meisje gaat het supper.. ze krijgt al tandjes en heeft er wel last van verder groeit ze goed en doet jet ook goed ik ben supper trots op haar.. ik kan geen foto uploeden omdat ik op de tel zit. Je kan gerust een.kijkje nemen.op hyves... Www.chantyensavina.hyves.nl.. toevoegen mag ook liefs MiRowsu....
hoi MiRowSu,super dat het zo goed met je meisje gaat,en wat gaat ze hard,nu bl tandjes,wauw! Hier mijn buik met 32 weken en 6 dagen,pff het gaat toch nog een groeispurtje maken.
wat een leuk topic en wat een mooie buiken! ik was ontzettend bang dat je het helemaal niet zou zien maar mensen alleen maar dachten dat ik nog dikker zou zijn gworden ik begon bij een gewicht van 123 kilo en nupas 6 weken misselijk ben ik niet dus afvallen zal ik niet doen nu nog 2 buiken dus nog geen foto groetjes