Hier buik foto met 25.1 weken. Bij start zwangerschap woog ik 100 kilo, toen 3 afgevallen en nu (inmiddels 26.2 weken) weeg ik 104,5 kilo. Dus het valt nog mee, maar heb nog een week of 14 te gaan natuurlijk . gr Jille
29+6 dagen zwanger.. Woog 108 toen ik zwanger raakte nu 97 dus eigenlijk mag ik niet meer meedoen haha. Mooie buiken allemaal hoor.
hihi, kom hier toevallig langs en ik denk: 'maar die zijn toch geen 100+?!' Heb er niet veel verstand van, ik kom uit een nogal dunne familie, maar ik vind jullie er helemaal niet uitzien als 100+ en ik vind jullie buiken heel mooi! Groet!
@biancacamv2 Jaa nu al tandjes en zoals t er uit ziet zijn het de onderste 2 en begint recht een een snij tandje echt raar voel een spits puntje als ik er over heen wrijf haha op consultatie bureau snappen ze t ook Ni helemaal haha... Ze loopt ook te ver voor mey haar ontwikkeling. Ze doet dingen die een baby van 6 mnd normaal doet hahaha...
hier mijn buikje met 35 weken en 5 dagen zwangerschap,ik ben de laatste tijd een hoop afgevallen,weeg nog maar 95 kilo,wel te zwaar nog.
Ik kom even mee lezen, want hoor zelf niet in dit topic thuis. Maar ik wil even kwijt dat ik jullie er fantastisch uit vind zien en die 100+ zie ik soms echt niet terug op de foto's hoor!
Mooie buikfoto's en idd wat mijn voorganger ook al schreef, soms zie je het echt niet op de foto terug. Waarom ik hier dan toch even een berichtje typ. Vorig jaar december woog ik nog 103 kilo, ondertussen 80. En ben niet bewust gaan afvallen. We zijn er eindelijk destijds achter gekomen dat ik hypoglycemie en een tarwebeperking heb. Dus doordat ik veel niet meer mocht ben ik zoveel afgevallen en voel ik me ook gezond. Maar zoals jullie kunnen lezen ben ik ook zwanger, nog allemaal pril. Alleen weet ik niet goed naar welk gedeelte buik ik moet gaan kijken bij mezelf. Heb namelijk altijd al een dikke maag gehad en en nooit een buik, vooral toen ik afviel werd dat verschil nog duidelijker. Als ik dus een foto van mijn buik maak zie ik dus nu 2 bobbels. Mijn maagrol en een heel klein (darm)buikje. Als ik dus een broek aan heb zit die rand daar dus precies tussen in, waardoor je nog meer verschil er in krijg. Kennen jullie dit van begin zwangerschap? En vanaf wanneer zagen jullie het verschil?
Dat heb ik ook hoor Bianca, mijn buik bestaat ook nog uit twee delen zeg maar. Ik weet dat in het begin van dit topic foto's staan van iemand die dat ook had, maar rond de 20 weken dacht ik toch een aardig ronde buik kreeg....ik weet aleen niet meer wie dat was....moet ik ff zoeken...