mooie buiken meiden!! @bianca1982: die 2 buiken heb ik ook altijd gehad, en zelfs nu nog heeeeel lichtjes. die ribbel is nog niet echt mooi opgevuld, heeft bij mij vorige keer best lang geduurd. met zw.schapsbroek/rok zie je er niets van dan lijkt hij mooi rond hihih.
hier mijn allerlaatste buikfoto's met 37 weken en 2 dagen. Word over 4 dagen en paar uurtjes ingeleid als het weekend de kleine niet zelf komt.
Bianca, krijg iedere keer weer de kriebels als ik jouw buik zie. Hij is gewoon vierkant onderin! Wel fijn dat je weet voor eind volgende week mama te zijn.
Nog even en dan mag ik hier ook mijn foto plaatsen!! Even nog een vraagje, wanneer was het bij jullie duidelijk dat jullie zwanger waren? En waren hebben jullie je broeken gekocht? Ik heb namelijk maat 48, en ben langzaam eens aan zoeken, maar het is wel heel erg moeilijk!
Bij de eerste pas rond de 28 weken toen heb ik nooit positiekleding gedragen. Bij deze zag je het al met de 16 weken. Ik heb positiekleding gekocht bij de c&a en miss etam. Heb maat 48 maar nu 46
Bij mij was het zichtbaar vanaf ongeveer een week of 20. Normaal maat 48 en gekocht via mp en miss etam.
Bij mij is het voor anderen op dit moment nog niet echt zichtbaar, maar ik merk zelf wel veranderingen aan mijn buik. het gedeelte bij mijn navel lijkt meer "naar voren" te komen, maar heb nog geen ronde buik hoor. Ik draag wel al positiebroeken, heb er 2 gekocht bij de Miss Etam. Nu nog op zoek naar een leuk rokje! iemand een tip?
Hè meiden ik kom ook weer ff melden. Hier gaat alles super goed met jolisa we genieten volop van dat drukke dametje. Ook hier zelfde verhaal als mi rowsu onder 2 tandjes die doorkomen en ook een hoek tandje. Ze rolt als de beste en begint al wat vaster voedsel te eten wil alles proeven enzo. Meiden het gaat zo hard wil soms mijn baby terug hebben. Hahaha meiden allemaal stuk voor stuk zien jullie er geweldig uit succes en toi toi toi. Big kisses cindy en jolisa
Mooie buiken dames.. Geniet ervan. Ooit hoop ik hier weer te mogen posten, (of eigenlijk hoop ik dan onder de 100 te zitten hihi)