ik op 1 of 2 na nog steeds niet helaas heb mijn zusje maar laten shoppen in mijn kledingkast en ben zelf maar gaan shoppen voor nieuwe kleding. (ook neit erg) Moet nog zo;n 5 kilo kwijt maar zelfs dan denk ik niet dat ik mijn broeken weer aan kan hoor. ben gewoon breder dan voorheen.
Nou wat een diversiteit..... Ik zal even wat knippen en plakken hierzo.... en straks even een fotootje plaatsen. Met striae.... zodat hopelijk andere dames met striae zich minder bezwaard voelen hun foto te plaatsen...
dit is mijn buik aan het einde van de zwangerschap en 1 week daarna en foto's van vandaag... ik had aardig wat straie, gelukkig is dat al aardig wat lichter geworden. ik woog voor de zwangerschap 57 kilo en nu nog 73 kilo... helaas
ik had voorheen maatje 38 en nu nog steeds 42... gaat dus nog wel even duren voordat ik m eigen kleren weer aan kan.. (direct na de bevalling had ik maat 44)
Ik zie bijna alleen maar hele nette buikjes waar ik jaloers op word. Bij mij zit de striae tot een behoorlijk eindje boven mijn navel, een echt zebrabuikje. Voordeel dat ik nu weer zwanger ben, mijn huid staat onder hoogspanning, dus striae is amper zichtbaar. Nog een paar weekjes, dan zal ik ook even een fotootje plaatsen.
Nou ik ook hoor.. blijf toch kijken haha Ik zal eens kijken of ik het aandurf.. Op zich ben ik wel weer trots op mijn navel! Die is weer helemaal mooi na de operatie
ik kan geen foto plaatsen nu want mijn vriend heeft het kabeltje van het toestel mee naar zijn werk. maar hij komt nog! ik heb eeb blubberbuik vol met strepen, en het interesseert me nu echt totaal niet. ten eerste omdat ik al zeker verbetering zie met 4 weken terug, en ten tweede omdat ik zeker weet dat het goedkomt. maar mijn buik is veeeeeeeel meer gestreept dan die van pixie. ik ga proberen vanavond de foto erop te zetten!
deelight ..jij durf vind je straie wel licht vergelijken met die van mij. apart hoe anders ze dan uitzien. hoeveel percentage gewicht heb je nog op je buik van zwangerschap?
pixie: ach ben toch anoniem hier.... ik weet niet precies wat je met percentage bedoelt, maar ik zit qua gewicht op mijn startgewicht..... dus het bollende van mijn buik komt echt door slappe buikspieren...
sorry voor het verwijderen van de blote buikenfoto's.... bij nader inzien voelde ik me wel erg bloot hihi.... zat me te bedenken dat dit jaaaaarenlang op internet blijft staan. Nou, zal wel even een fatsoenlijke foto plaatsen van mijn zebraprint.