Buikfoto's van NA de bevalling?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Assi, 3 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik vind hem best netjes als je bedenkt dat het nog maar zo kort geleden is die gaat nog heel erg bijtrekken hoor!

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    dankje isademi. Jij hebt trouwens wel enorme schommelingen doorstaan zeg! Ik vind eigenlijk de meesten hier er netjes uitzien weer... als je kijkt dat er n heel kind in heeft gezeten mogen we niet klagen toch :)
    En de ergste striae die ik gezien heb zit nog steeds bij mijn moeder op haar buik... van onder tot haar borsten en op het breedste punt 2-3cm breed :( maar ze heeft dan wel 2 9ponders mogen baren....

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik denk niet dat ik het aandurf om een foto van mn blote buik te plaatsen. heb net ene fotootje gemaakt maar nee laat maar zitten hahaha het ziet er niet uit. ik ben wel lekker bezig met fitnessen dus hopelijk verdwijnt het buikje.

mn oued broeken pas ik niet meer maar voor de zwangercshap was ik dan ook uitgedroogd..keek laatst naar fotos van vroeger en ik was echt eng dun dus ik ben blij dat ik nu wat vet heb en dat die broeken niet meer passen.

4. Dolce1983

Dolce1983 Actief lid

2 jul 2009
    318
    13
    18
    Zelfstandig Ondernemer & Stay-At-Home MOM
    NH
    Ik heb (helaas) geen foto's van mijn buik na de bevalling genomen.
    Maar ik ben bevallen met 41,5 weken en had echt een mega-toeter!
    Was 13 kilo aangekomen, waarvan 3 kilo vanaf week 39...

Na de bevalling voelde mijn buik als een golfslagbad, wanneer ik mijn hand erop legde werd ik bijna misselijk van hoe week en zacht het voelde. Zo, raar dat er geen stevigheid van weefsel is. Hij was ook erg bol als ik stond.

Maar na 2 weken was ik verbaasd over de stevigheid. Mijn broeken zaten nog te strak en nog niet comfortabel beetje pijnlijk ook.
    Maar na 4 weken had ik alweer een beetje buikspieren (door veel wandelen) en het vet was bijna weg door de borstvoeding en slapeloze nachten.

Met 6 weken gingen we zwemmen (in bikini) en je zag werkelijk niet dat ik een kind had gekregen!
    Behalve dan misschien de melkstraaltjes uit mijn bikinitopje, haha!

5. ynnel1

ynnel1 Actief lid

27 mei 2008
    251
    0
    0
    Kapster
    Nou inderdaad hoor Deelight, ik moet ook zeggen dat we er allemaal weer netjes uitzien.... Het is nie niks zo'n mensje wat in zo'n relatief kleine ruimte groeit!!!!!

Ook ik had een 9 ponder en tot 39 weken was m'n buik helemaal netjes en toen sprongen de stiemen er in :x en ben uiteindelijk met 41+6 weken bevallen...... ( zie mijn foto's op pag. 3)
    Nou mag ik nog op vakantie naar de zon dus hopen dat de striemen dan een beetje vervagen omdat ik lekker ga verkleuren!!!!!!!

Maar meiden jullie zien er prima uit..... allemaal!!!!

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

jep dat was ik ik heb echt loeisnel een buikje.. en hij stopt ook niet met groeien :p

Deel Deze Pagina