Lang verhaal, maar ik test de ene keer duidelijk en de andere keer veel en veel lichter en soms zo licht dat het nauwelijks zichtbaar is. Ik ben naar de ha geweest en met een heel schuin gezicht zag ze een streepje. Maar die telt gewoon als negatief. Hmm ik vroeg om een bloedonderzoek en die heb ik gekregen. Ik heb vermoedelijk mijn ei op 28 december gehad. dus dat klopt dan precies. Maar vandaag de uitslag gekregen en die was 56 wat dus duide volgens de ha op iets prils maar zeker een zwangerschap en ze zei wat dus precies overeen komt met 1-2 week na de conceptie. Nu ben ik gaan googelen was benieuwd. en toen las ik dat 56 wel erg laag. Zijn er ervaren dames met bloeduitslagen op het hcg (berta hcg noemde ze het) Liefs en alvast bedankt Verder nauwelijks klachten een klein beetje last van mijn borsten maar ook echt minimaal. s'avond moe en slaap redelijk vroeg. Wel last van mijn onderrug en soms last van mijn buik.
hallo, afeglopenvrijdag bloed laten prikken omdat ik me anders als anders voelde. Verwachtte weinig omdat ik clomid etc gebruik en al tijde in medische molen zat. Vrijdagmiddag werd ik gebeld zat ik op 90 hcg. Was pril maar zeker wel beginnende zwangerschap volgens kliniek. Moest vanmorgen weer prikken om te kijken hoe het groeit en vanmiddag gebeld uitslag was 533 hcg. Dus duidelijke groei afgelopen dagen. Snap de spanning wel had ik ook van het weekend! Ik heb precies dezelfde klachten als jouw zelf ook vaker honger etc. Volgens cyclus ben ik morgen ongeveer 5 week. Gewoon voor zekerheid anders na paar dagen opnieuw bloedprikken weet je het zeker en word je toch gerustgesteld! Succes!