Buikfoto's

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ramona, 3 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

en dat weet je heel zeker want dat dacht ik toen ok namelijk al een echo gehad?

2. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja vanmiddag echo gehad.
    Was 1 vruchtzakje verder was er nog weinig te zien.
    Moet volgende week weer terug komen.

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    ( zou ook wel toevallig zijn 2x achter elkaar een 2ling)

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mooie buiken dames.

5. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Loeki, je ziet echt wel een beetje verschil hoor!
    Vind het echt apart om jouw buikje te zien!

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    haha, ja zo kun je het ook bekijken. Bij de kapper vanmiddag stond de kapster echt verbaasd toen ik zei dat ik zwanger was en al helemaal dat ik 7,5 maand zwanger was. Ze ging naar een collega en zei. 'kijk die is 7,5 maand zwanger' nou ja, ik bedoel maar, dan sta je wel een beetje voor joker hoor, maar goed ben allang blij dat je het een beetje gaat zien.

7. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    een nieuwe in album

8. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Tja, mensen verwachten gewoon dat als je zwanger bent, je ook een dikke toeter hebt. Terwijl dit in de praktijk helemaal niet zo hoeft te zijn. En daar ben jij het levende bewijs van ;)
    Zolang met die wurm maar alles goed is!

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja hoor, op de echo was ze afgelopen week 1850 gram, dus mooi op schema. Volgens mijn VK had ik wat te veel vruchtwater om de kleine goed te voelen, maar ik denk dat ze het door mijn buikspieren gewoon niet voelen kon, want hoe kan IK nou te veel vruchtwater hebben, ik zou niet weten waar ik het zou moeten laten.

10. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Wat een mooie buiken allemaal. Ik ben nu 16 weken en nog nauwelijks iets te zien. Merk wel dat mijn broeken strakker zitten, maar dat is ook pas sinds halve week.

@jazzke: Ik ken je gevoel, maar ik ben tegelijk blij dat ik nog zoveel bewegingsruimte heb. Straks in de zomer zijn we hoogzwanger, en dan kunnen we nog genoeg onze lol op!

11. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Mooi om te zien al die buikjes , bij mij nog niks te zien maar dat is ook niet meer dan normaal ;)
    Ik zie hier soms al foto's van buikjes en die zijn dan iets met 4 weken of 5 weken , dat zijn dan je ingewanden die opgezet zijn dat is niet een baby buik! Ik show pas een foto van mijn buik als ik een echte buik heb ! geen opgezette darmen buik want daar heb ik momenteel dan last van maar dat hoort hier niet thuis vind ik.

12. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Gaat toch om je buik als je zwanger bent.
    Ik kan er niks aan doen dat ik al een dikke buik heb als ik een paar weken ben.
    Maar ben er wel trots op dat er al iets te zien is darmen of niet.

13. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    mijn foto staat ook in mijn album :D

en of het nou darmen zijn of niet maakt toch niet uit, het is onderdeel van je zwangerschap en gewoon mooi om te zien hoe dat groeit toch?

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja als er citeria aan de foto's getsld gaan worden, dan kan ik nu nog niets laten zien Gewoon showen wat jullie hebben dames.

15. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hahaha nu hier al discussies?
    ik maakte al vanaf 4 weken elke week een foto. je zag helemaal niks tot 17 weken maar toch hahaha vond het welleuk om te delen met jullie.

dus voor de meiden die wat te showen hebben gewoon doen!

mijn batterij vd camera is op dus kan ff geen nieuwe maken. NET nu die buik een spurt maakt hahaha

16. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Het is idd wel mooi om vanaf het begin al bij te houden hoe het groeit dat wel. Maar al zo met holle rug gaan staan je buik uitpuilen als of je al veel verder heen bent vind ik wat raar , krijg er bijna plaatst vervangende schaamte gevoelens van als ik dat zie dat is geen babybuik die je showt maar een buik met opgezette darmen.

En Loeki vind ik wel bijzonder , ik heb wel eens gehoord dat dat zo kan dat je het bijna niet ziet. Zal voor mensen die je alleen kennen van gezicht maar niet weten dat je zwanger bent ook vreemd zijn je ineens met een baby te zien als je straks bevallen bent ;) Ik kan me voorstellen dat jij het jammer vind dat je het bijna niet kan zien toch vind ik jou buik hier weer wel passen je bent immers 33 weken zwanger! Jij draagt waarschijnlijk naar binnen toe , heel bijzonder.

17. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Tjonge jonge.. wat heb jij weinig vertrouwen in mensen.
    Van mij mag je langs komen en kun je het met eigen ogen zien.
    En denk dat er weinig zijn die voor de lol met holle rug gaan staan en net doen of ze een stuk verder heen zijn.

18. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

Je buik showen is altijd mooi of het nu met 5 weken is of met 30 weken boeit niet.

Het is toch helemaal geweldig en ach ja laat die bolling door de darmen komen ik wordt er niet minder trots van ik had zelf met 4a5 weken ook al een flinke buik zie album

19. Niet meer actief

bij mij staat er een foto in met 8 weken en 5 dagen ik vond het vreemd om al zo dik te zijn toen zeiden mensen tegen me goh meis tis je 3e zwangerschap en dan groeit het iezo wat sneller
    daar legde ik me bij neer
    met 11 weken en 5 dagen kwam er een echo en daaruit rolde een logischere verklaring het waren er 2 en natuurlijk zullen mijn darmen ook wel iets opgezet zijn nou moet ik zeggen dat ik daar geen last van heb gehad maar kom nu niet met het gezeik aan dat jij beter weet dan de persoon zelf of dat het een zwanger buik is of niet
    ik moet toegeven dat ik voor ik zwanger was ik dat ookw el eens dahct van goh dat kan nooit zijn vast de darmen heb het zelfs een tegen iemand uitgesproken net als wat jij nou doet
    nou moet ik hierbij ook toegeven dat ik best wel jarloers was en het daaromook zei
    hmmm misschien toch wat jarloerzie wat ik bij jou bespeur meid
    maak je niet zo druk joh het komt allemaal vanzelf ook bij jou
    de meiden hier zijn trots laat ze lekker :) :) :)

20. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ja we zijn idd trots! Sommige mensen kijken me ook heel vreemd aan en mijn schoonzusje zegt zelfs: ach meid je bent geoon dik aan het worden heeft niets met je zwangerschap te maken.

Dit forum is gemaakt om de buik te showen, of je nu 4 of 40 weken zwanger bent lekker showen!
    Als jij je daarvoor schaamt zou ik vooral niet meer kijken!

Han.

PS: ik sta er idd ook met een erg holle rug op maar dit is vanwege een afwijking in mijn rug en heupen, een minder holle rug doet me erg veel pijn. Als jij je er beter door voelt zal ik die pijn weleens doorstaan voor een foto maar de buik wordt er niet minder om. Zelfs met holle rug had ik totaal geen buik voor ik zwanger werd en had ik zelfs een "kuiltje" als ik lag, nu is er echt een klein bolletje.

Deel Deze Pagina