mijn geheim is meteen na de bevalling (mits mogelijk natuurlijk) een sluitband/sluitlaken te gebruiken dit helpt je baarmoeder en ingewanden om zo snel mogelijk weer op hun plek te komen en om de buikspieren weer strakker te maken misschien een ideetje de een ervaart de sluitband overigens als benauwend (want het zit vrij strak) en de ander voelt zich er lekkerder bij omdat ze dan niet het idee hebben dat alles hangt
Dit is handig! Waar kun je deze kopen? Van mij overigens nog geen foto's, er is (helaas) nog niks te zien. Hoop me snel met mooie buikfoto's bij jullie te kunnen voegen!
je kan er een kopen bij de meeste thuiszorg winkels en bij de wat bekendere babyspeciaalzaken mijn moeder deed het vroeger zelf met een lange lap stof, dit bond ze met 1 eind vast aan een bepaald punt (bijvoorbeeld deurknop of zo) en dan wikkelde zij zichzelf in met dit laken en dan bond ze het vast
ik had al ergens gelezen dat je ze ook bij prenatal kan kopen...en als je googled kom je ook op een website waar je ze online kan kopen!
Mooi, mooi.. Even geleden.. Ik moet ook echt weer eens foto's maken. Het ging zo goed, maar ben het alweer een paar weken vergeten...