hahaha ja ga ik nu opok zeker doen. rond de 18 weken dachten nog veel mensen van: hmmm zou ze nu aangekomen zijn? maar nu is het een echt zwanger buikje laura ik vind dat jij ook zo'n mooie buik hebt! jij hebt met die 36 weken ook ineens een spurt gemaakt he. en loekie bij jou begint het ook wat meer te komen he. misschien maak jij de laatste 4 weken ineens een spurt hahaha. you never know!
Nou eigenlijk hoeft het voor mij niet meer te worden dan dit hoor, hoe groter het wordt hoe meer spanning er op mijn buikspieren komt te staan en ik heb nu al het idee dat ik soms wat voel inscheuren Maar anders lekker showen hoor.
dank je wel meiden Ja ik had in 4 dagen tijd een enorme spurt gemaakt! Ik vind het wel bijzonder dat ik nog geen striae heb maar ja kan nog komen
Kimkivits, mooi buikje meid. Hoe ist met jou? De andere meiden, ook allemaal mooie buikjes en buiken. Moons
blijft leuk die buiken, ik denk dat ik met 8 maanden anders gil maar ben superblij dat ik AL een buikje heb en lekker trots ermee kan showen haha (ja als ik op deze manier doorgroei en 8 maanden ben is het waarschijnlijk niet meer zo..haha) maar goed zien we dan wel! Mooie buik krijg je kimkivits!
Mijn buik met 30w1d Mensen zien me met de dag groeien zeggen ze . (wilde m toevoegen, maar het wil niet echt lukken in m'n fotoalbum dan maar )
Wat een mooie buikies weer! @ Lauraatje, ik had ook een megabuik en geen striae aan overgehouden, dus 't kan echt!
@Lilly en Bibiche: Mooie buikjes meiden! O Lilly, ik zie dat je elk moment kunt bevallen! Spannend hoor