Wat een mooie buikjes allemaal! Die van mij komt een beetje te vroeg, heb eerder het idee dat ik te dik word.....Is wat minder leuk...
Allemaal mooie buikjes, valt me wel op dat jullie vaak voor de rest zo slank zijn hihi, ik ben wat voller (vind het altijd een goede omschrijving) Ik ga nu deze week over de 100 kilo heen wat ik vreselijk vind maarja is nu eenmaal niet anders, ik eet gewoon normaal met hier en daar eens wat stouts en ja als je zwanger bent gaat de rest vanzelf.. Wel mooi om zo slank zwanger te zijn lijkt mij
Ponyville, ik vind jou er hartstikke slank uit zien! Echt waar! Jij bent ook hartstikke mooi zwanger hoor! Ben wel jaloers op jouw buik zelfs!
Ponyville, ik weeg net zo veel als jouw hoor...Heb mijn lengte misschien mee (1.89) Jij hebt ook een prachtige buik!
Inderdaad! Waar haal je die kilo's vandaan Ponyville? Ik ben ook over de 100 kilo gegaan vorige week, en ik ben toch écht veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel voller als jij hoor!
Echt super mooi al die verschillende soorten buiken Ik heb er ook nog even eentje geplaatst.. Groetjes jantina
ik ben 183 cm lang misschien scheelt dat, DAT is juist irritant vaak als je in een winkel komt vragen ze of ik maat 40-42 heb, dan moet ik altijd zeggen nee ik heb 46 Ach het is voor een goed doel, laat die buik maar groeien hoor, ik geniet daar wel van!