@ nachtvliinder Hihi gek mens ben je ook he! Het is een hele mooie buik en geen vet! Als het vet was dan was het ook een mooie buik, hing ie in elk geval niet
ik heb ook paar buik foto's in mijn album, duurde heel lang voor er wat kwam, maar nu wordt t echt goed zichtbaar!
Sandra: die is echt enorm gegroeid. Moor hoor. En ik heb dezelfde voeten en enkels hoor. En ik heb het al vanaf 4 weken heb hier kousen voor. Maar dit weekend lekker slippers gedragen en ik had direct olifantenpoten dus nu mijn kousen maar weer gaan dragen. Suc6 de laatste loodjes
Ik ben iets leuks tegen gekomen! een man heeft van zijn vrouw tijdens de hele zwangerschap elke dag een foto van haar gemaakt en deze foto's achter elkaar geplakt in een filmpje, moet je kijken hoe ze groeid ! prachtig! http://video.google.com/googleplayer.swf?docId=4849246880180142446
wat een leuk filmpje. @ babel en elvira, wacht maar, jullie krijgen het ook! Ik zal 'm straks denk ik wel eerst missen. De foto gebruiken we misschien voor het geboortekaartje, ik wil volgende week nog een paar foto's maken en dan kiezen we er één uit.
mooi hoor al die buikkies! dat filmpje is inderdaad grappig! ik heb ook weer een nieuwe van 32 weken in mijn album