Blij te zien dat bij meer van jullie je buik zo hard groeit! Wij gaan in juli op vakantie en dan ben ik 6 1/2 maand zwanger, denk dan dat ik over de boulevard moet waggelen...
Mooie buikjes zeg! En inderdaad ze groeien al hard! Wees er lekker trots op zou ik zeggen! Ik heb een nieuwe gemaakt maar zie zelf weinig verschil helaas..
Jullie allemaal hoor. En Mamalieske, niet alleen mooie buik, maar ook leuke jurk! Vind mijn buikje niet heel klein, maar in vergelijking met anderen soms nog wel wat bescheiden hoor. Woensdag nieuwe foto (dan is er weer een maand voorbij..., ben benieuwd naar het verschil).
wat ik vooral zo mooi vind is de collage dat je echt het verschil ziet elke keer weer super gewoon en juud jij hebt ookal een mooi buikje hoor ik had vanmezelf al een buikje en dit is me 5de zwangerschap en derde kindje danis alles al wat meer uitgerekt hihihi maar desalniettemin ben ik er trots op
@ Joyce, Inderdaad een gigantische buik heb jij! cool 8) Gaat inderdaad sneller bij een volgende of daarop volgende zwangerschap tis mijn 4e zwangerschap en ik heb 1 kind. Mijn buikie, Ik sta zo te stralen dat je mn snoet niet kan zien