Hier ook 2 nieuwe foto's in mijn albumpje... Wat een mooie foto duveldraakje het lijkt net een exotisch ei in een groen nestje.(duveldrakenei )
Wat een mooie buiken weer! Sterrekind; echt schattig hoor, de foto's met je kleine mannetje erbij! Ik doe ook weer eens mee. Begint toch al aardig ergens op te lijken vind ik zelf...
Hoi meiden, Ik heb nieuwe buikfoto's in mn album staan. Ik ben nu 16 weken zwanger. Mn buik is al best flink (zie foto's album) voor 16 weken maar ik ben er erg trots op! Heb trouwens ook website waar foto's misschien iets beter te zien zijn: www.onsmooiewondertje.beebiesite.nl Foto's hier in het album zijn heel stuk kleiner geworden dan eerst (resolutie mocht eerst toch hoger zijn? Nu zijn ze zo klein) Maar wat een mooie buikfoto's kom ik hier tegen zeg! Liefs Syl
Zo sylvia! das een mooie! Wat groei je snel zeg! Zal er binnenkort ook maar weer eens één maken maar heb juist het idee dat ik sinds de vorige keer "gekrompen" ben, hihi
Echt heel erg leuk om jullie buiken allemaal te bewonderen! Ik heb ook weer 2 nieuwe foto's in mijn album. Groetjes Miep
Jaaa, hij is leuk he? Wij vonden dit een erg mooi model en een leuke kleur ook nog! Hij is ook vrij klein in te klappen en heel licht, erg handig dus! Jou buik is ook erg mooi trouwens!
ik heb er ook maar weer eens 1 ingezet. ondertussen is mijn buik al wel weer gegroeid Het lijkt nu wel met de dag groter en groter te worden