Dank jullie wel hoor! Ja, de laatste loodjes, ik ben best blij met mijn buik, ben zoals je kan zien, goed zwanger, maar af en toe verlang ik er wel weer naar mijn tenen te kunnen zien hahaha
grappig is dat dan he, dat Kiki ook rond de 20 weken is en nog niet veel ziet en jij al een hele buik hebt!
Ik heb ook het idee dat hij iedere ochtend als ik wakker word groter is ... Zal wel tussen mn oren zitten .. maar toch
Mooie buik hoor Silvie! En idd heel grappig dat verschil tussen de verschillende buiken van ongeveer evenveel weken.
mijn buikje van vanmorgen staat er ook weer in . In mijn album danwel vind het een bescheiden buikje tot nu toe
Ik heb weer een nieuwe buik foto er op gezet. Je ziet wel goed het verschil tussen nu en 2 weken terug. Buik blijft maar groeien hahahaha
jeetje, dat gaat hard zeg... ik zal mijn mannetje vandaag ook even weer het fototoestel in zijn handen drukken...... jullie zien het wel
weet alleen niet hoe ik hem in mijn album krijg, want als ik hem van mijn computer haal is hij te groot en kan hem niet zelf verkleinen. deze heb ik geplaatst via photobucket. Kan iemand mij misschien helpen?