Marilyn idd mooie foto's zeg....lijkt me ook wel mooi om tzt een mooie fotoreportage te maken....wil je de foto evt ook gebruiken voor geboortekaartje of heb je het echt gedaan voor de fun?
*ff off topic* Mooie koets evaatje mijn vader werkt voor dat bedrijf *weer onn topic* Wat een mooie buiken zijn hier toch te bewonderen, vind zo'n foto reportage ook geweldig marilyn. Waar heb je zoiets laten doen?
Dank je wel! Heb de foto's echt voor de lol laten maken, maar heel misschien wil ik er wel een gebruiken voor het geboortekaartje. Weet het nog niet... Er zijn heel wat fotografen die zwangerschapsfoto's maken. Gewoon even google-en op zwangerschapsfotografie en dan vind je er aardig wat. De fotograaf bij wie ik ze heb laten maken, wordt vandaag geopereerd en heeft voorlopig geen tijd, dus die kan ik op dit moment niet aanbevelen. Succes ermee meiden! En ik zou het echt doen, het is een heel leuk aandenken voor later
wat een mooie foto's zie ik toch steeds voorbij komen en al die verschillende buikjes geweldig! heb er ook maar weer 1 in me album gezet lijkt nu wel weer hard tegroeien
Het blijft fascinerend om naar te kijken... die buiken van iedereen. Mijn nieuwe foto's zijn van vandaag, 1 juni, met 29W6D. Ik ben er zelf zeer trots op.
Ik verzorg zelf ook fotoshoots voor zwangere dames. Zit in de kop van Noord Holland en ik ben zeker niet zo duur als de meeste fotografen. Dus mocht je interesse hebben kan je altijd een bericht sturen voor vrijblijvend meer informatie. Hier even een nieuwe foto van mijn buik. Er staan er nog 2 in mijn album.
Mooie foto meis! Fotootje van mijn buikie met bijna 35 weken, groeit hard nu zeg! 5 cm in 1 week bijgekomen
heb weer nieuwe foto's in me map staan me buik is in 1 week tijd echt uitgegroeid tot maatje skippybal hahaha
Hier mijn foto van 10 weken hihi (is nog niks als ik de lekkere buikjes hier zie, maar ben er gewoon erg trots op hihi) [/url][/img]
Wow ben een beetje jaloers op jullie buikjes. Ik ben nog maar 6,5 weken natuurlijk, maar ik ben nog zo plat als een dubbeltje. maar ik klaag niet! Komt vanzelf zal ik maar denken. Maar wat en verschil he met al die foto's. Zodra er wat te zien is komt de mijne erbij!
Echt hele mooie buiken en buikjes voorbij zien komen! Vind Marilyn's buik en die van Evelieveling ook prachtig hoor! Ik heb ook nieuwe buikfoto's in mijn album. Groetjes Miep