Jeetje Ichtus wat zie je het bij jou al snel zeg! Dat wil k ook! Bij mij is er nog helemaal niets te zien!
jij heb al een buik van ongeveer 6 maanden het gaat wel hard bij jou, maar eerlijk is eerlijk wel een mooie buik!
Had bij mijn dochter ook al snel een buikje, merkte het aan m'n broeken daar moest ik echt de knoop van open laten. Maar ichtus als je je buikje zou zien, zou je denken dat je verder bent? jessica
Misschien was haar buik ook al iets voller toen ze zwanger raakte? (niet lullig bedoeld hoor, maar ik ken meer niet-zwangere vrouwen met zo'n buik)
Dit is mijn buik met 11 wkn. heb normaal van me zelf een plat buikje dus je ziet het nu wel al Ben er trots op ,, lekker showen., hihi
Marsab: Mooi buikje zeg ! Wauw. Ichtus: Jouw buikje is al bol zeg ! Last van opgezette darmen ? Of is jouw buik altijd al wat bol ? Mariekebalm: Jouw buikje mag er ook zijn ! Lindy: Wat een mooi bollend buikje ! Je kan echt zien dat het je baarmoeder is he die boven je schaambeen uitkomt. Mooi zeg. Mijn buikje groeit ook lekker door. Het lijkt wel of hij soms groter en soms kleiner is ?!? Raar gezicht hoor. Ben nu totaal 1.6 kg aangekomen. Hier mijn nieuwe buikfoto.
Mijn buik met 25 weken en 5 dagen. Ik vergeleek hem net met miijn 23 weken foto en schrok wel even van het verschil. Linda, wat ben je nog maar weinig aangekomen. (ik zit al op 10 kilo ) Maar een mooie buik hoor! Dat geldt trouwens ook voor de andere dames!
Jeetje meid wat groeit jou buikje snel zeg wel leuk.. het is al de 3e he? als ik het goed heb. zou best kunnen dat je verder bent dat je denkt maar met de 3e kan je buik ook heeel snel gaan uitzetten had mijn moeder ook z`n buikje bij 5 a 6 wkn. dus het zou kunnen de andere meiden wat een mooie buikjes allemaal.. ik ben nu al 2 kilo aangekomen .. helaas.. denk dat er nog vele zullen volgen.
Heb ook weer een nieuwe met bijna 37 weken. Maar is het normaal dat je buik qua omtrek minder groot wordt naar mate de tijd vordert? Lijkt me niet eigenlijk. Een paar weken geleden was mijn buik 105 cm omtrek. Vorige week nog 100 cm en nu 97 cm, snap er niks van!
mooie buikjes allemaal zeg die van mij slinkt ook steeds en dan is ie weer heel bol ligt er ook aan of ik naar de wc ben geweest
Tuurlijk groeit het nog. Ik heb geen idee... Misschien weet iemand anders het? Dit word m'n eerste dus heb er ook niet veel verstand van
Komt door het indalen van je kindje. Het gaat nu in je bekken vastzitten met het hoofdje. Het draait niet meer steeds rond. Je kindje gaat nu qua onderhuids vet juist heel hard. Of je nu bevalt of over 2 weken, dan zie je een verschil qua vetlaagje. Je kind bouwt nu de reserves op. Ik heb weer een 'nieuwe' foto in mijn album. Is van 34 weken en 4 dagen, dus eigenlijk al oud.