ik groeide bij mijn eerste 2 kids ook erg snel, maar niet zo snel als nu...termijn echo heb ik pas op 13 juli dus daar moet ik nog evne op wachten...deze foto's zijn savonds genomen, smorgens is het iets minder.. mijn buik was weer redelijk plat voor mijn zwangerschap, maar heb nu erg last van mijn darmen dus dat zal ook wel eenoorzaak zijn... iedereen vraagt of er niet 2 in zitten..hahaha...nou we zullen zien, maar volgens mij merk je dat nog niet zo vroeg! voordeel is wel dat ik er nu extra lang van kan genieten, maar een nadeel is dat ik hetniet geheim kan houden! maar goed... zal eind deze week nog s een foto maken.. kijken of er verschil in zit!
marilyn het kindje groeit wel maar in jouw stadia meer in de dikte dan nog in de lengte... dus het ligtr zeker aan de indaling van je beeb
Ooooooo kijk das wat anders je hebt er al twee, ja dan krijg je sneller een buikje. En 's avonds indd is ie dikker als 's morgens, en dan nog maar te zwijgen over je darmen... jessica
Heb ook zondag foto gemaakt van mijn 'halverwege'buik, staat in mijn album. Daantje zie jouw buikfoto nog niet in je album...maar misschien ben ik te vroeg en ben je die nu nog aan het plaatsen? Ah..zie hem nu wel....maar moet wel met loep kijken..hihi. Maar buik is wel te zien hoor! Groetjes, Eva.
Jaaaaa, dit is beter! Kan je buik nu mooier zien hoor....loopt al mooie streep over midden heen . Mooie buik! P.s. zie dat jij ook gister de screeningsecho hebt gehad...was alles okee? Groetjes, Eva.
Mooie buikjes dames! Hier ook weer nw buikfoto's in 't album! Wordt nu echt een bolle toet! liefs, Marlene
@knor Tja .... Allebei de kittens zijn helemaal weg van die buik, kun je lekker tegenaan liggen, je kunt erop liggen, je kunt erover heen lopen en soms kun je met de buik spelen kortom: ze vinden me buik geweldig! hahaha liefs,
Aldonza we hebben de 20 weken echo gehad en alles was gelukkig goed op de navelstreng na, die heeft 2 vaten ivp 3 maar krijg nu wat etxtra controles . Zolang ze maar goed groeit dat is het belangrijkste . Wanneer mag jij ?