Mooie buikjes weer.. ik zit ook een beetje te wachten op een groter buikje, haha.. Maar ben er nu al heel trots op!
Dank je wel! Ja zegt iedereen, maar ze is toch al vanaf zo'n 34 weken ingedaald, hoofdje ligt ook vast in het bekken, klaar voor de start dus
hier ook een buikfoto van mijn buik ! (zullen wel hoop darmen zijn) maar groeit echt hard! klik op deze link! http://i170.photobucket.com/albums/u274 ... _00071.jpg
Wat een mooie buikjes ! Leuk gezicht om al die buikjes te zien. Mijn buik is ook flink aan het groeien heb dan ook flinke bandenpijn. Hier is mijn buikfoto van 24 weken
hier ook nog recente fototje.. van vandaag.... of het nu darmen zijn of niet.. t groeit hard... ik vind m enorm voor 7 wk en 4 dg... hihi.. maar vind t niet erg hooor!
zo meid bij jouw ook al aardig aan de gang! groeit hard lijkt net als bij mij (zie ALBUM) en ja wie weet mischien 2 ?
zo ging het bij mij ook en toen ontdekte ik met 12 weken dat er 2 kinders inzaten heb ook een buikfoto maar die is al van een eind verder paar weekjes trug gemaakt ben nu 33 weken
ja joma..had het idd al gezien bij jou.. vind t wel wat hebben....hihi @gummetje... kan er niks aan doen, maar lijkt me geweldig.. tweeling.. moet zeggen dat het ook direct door mijn hoofd ging toen ik positief testte..(intuitie?) de tijd zal het leren.. Met 1 benik overigens ook dolgelukkig....daar zal het zeker niet aan liggen....
ja dat wel het heb wel wat is alleen lastig voor mij te verbergen nog! en wat krijg jij ook al reacties van mensen/?
He he...ook ik heb eindelijk eens de tijd genomen om mijn foto's in mn album te zetten... zie mij album... Liefs Angeltje