Wat een mooie buikjes, bipatje nu kan ik ook lekker van je buikje genieten meid, een prachtig exemplaar. De eerste is bij ons ook genomen en is in het album geplaatst
Ik heb met 8 weken een foto gemaakt. Nog weinig te zien maar toch... En mijn 1e echo staat er ook bij.
Ook hier weer aan de plicht voldaan Echt grappig om jezelf zo te zien groeien door de maanden heen! Album is weer aangevuld! En Mariekebalm...erg mooi zwanger!
Jij hebt ook een mooie buik Kiki80. En wat een schattige echo zit trouwens in je album (schop tegen het hoofdje )
Caruli, megavertederend..so sweet En appeltje, thanx voor het compliment, en jij hebt ook een mooie ronde voetbal ingeslikt -off topic- Maar die zwarte broek, is dat een positiebroek? Zit erg mooi en lijkt mij ook enorm comfortabel...ikke ook hebbuh!
Zo... heb ook even een foto gemaakt, ik ben vandaag tenslotte alweer 27 weken precies! Ik kon me herinneren dat ik deze outfit al een keer aan had bij een eerdere foto en heb ze voor het gelijk naast elkaar gezet. wat een verschil hè?! Terwijl ik toen vond dat ik al een echte buik had! Ja, Kiki... ik heb echt een voetbal ingeslikt. Mijn baarmoeder is ook al veel hoger dan voor deze termijn normaal is. Heb geen suiker, dus het is volgens de vk een groot kind. Vanavond pretecho, dus dan kunnen we zien wat voor een reus daarbinnen zit! Broek is trouwens van Vidavita. Was wel aan de prijs, maar heb hem met veel plezier de hele zwangerschap gedragen. Nu wordt ie wel wat strak, omdat hij precies tot de navel komt en dus gaat knellen...
Mooi, mooi, mooi! al die buikjes (althans het worden nu echte buiken!) Nou in mijn album zojuist gemaakt de 7 mnd, 2 wkn buik (alleen jammer van de flubberbillen) hahahaha Liefs, Marlene
Wat een mooie foto's allemaal! Wij zijn nog maar net zwanger maar toch al een buikfoto gemaakt, zie album!
Leuk gedaan appeltje, zeker een groot verschil die 10 weken! De rest ook erg mooie buikjes! Enne die flubberbillen hihi, ach joh, dat komt wel weer goed als we weer mogen trainen toch. Heb alles over voor mijn beeb. Hier mijn buik met 39 weken... Komt er voorlopig nog niet uit denk ik. Heb nog maar heel weinig klachten.
Ik heb ook een paar nieuwe foto's in mijn album. Binnenkort nog een paar en dan hopelijk weer snel een plat buikje !
Een vriendin van de familie is bezig met de opleiding. Dus voor haar een mooie oefening en voor ons mooie foto's! We krijgen er nog meer, maar daar is ze nog mee bezig.