caruli, in eerste instantie dacht ik dat je dezelfde foto had geplaatst. Maar dat kwam omdat je hetzelfde shirt aanhebt! Ik zie wel verschil in je buik. Hij oogt niet veel groter, maar de vorm is anders geworden.
haha ja ik dacht laat ik het zelfde aan doen want als ik een andere kleur pak kun je het ook anders bekijken hihi ik heb hem ook in het zwart maar dat kleed weer af dus...
Thnx Maar bij jou zie je wel dat ie dikker aan de boven kant geworden is hoor. Ik vind m'n buik zo wel mooi maar bloot niet zo mooi meer haha.
Heb weer erg mooie buiken voorbij zien komen! Die van mij lijkt met de dag groter te worden, heb net 2 foto's in het buikfoto album geplaatst.
Hoi Hoi, hier gaat alles prima hor! Heerlijk hier op vakantie, met draadloosinternet Hier een buikfoto van 17 weken. Groetjes
Ik heb ook een nieuwe er in.. alleen is de buik (door m'n jurkje) minder goed te zien. Ik zal vanavond even een nieuwere er in plaatsen!
mooie buikjes weer gezien zeg nieuwe foto van mij volgt over 2 weken ofzo weer hihi heb net een nieuwe gemaakt dus nog even wachten
Hoi meiden, Aan iedereen die hier post : gefeliciteerd! Ik vind het zalig om die buikjes te bekijken en kan haast niet wachten... Maar ik heb een vraagje. Ik heb al van een paar meiden gezien dat ze slechts op 4 of 5 weken een buikje hebben. Nou vraag ik me af, het hummeltje is dan slechts een paar mm groot, waar komt die buik dan vandaan?
Vaak zijn de darmen door al dat hormoongeweld flink opgezet. Het is dus niet de baby die voor de bollimg zorgt, maar het komt dus wel door de zwangerschap.