sjonge nathalie.. mooie buik hoor.. groei zelf ook al erg hard.. is wel extra lang genieten zo....hihihi
Ziet er ook al goed uit ben benieuwd hoe snel ik nou echt ga groeien... Vind dit nog wel meevallen...
hoi hier van mij ook weer een buikfototje, is van afgelopen zondag. t litteken is 1,5 oud maar ik vind t er al weer netjes uitzien. t trekt wel heel erg bij mijn navel. Groetjes dieneke
Ja, ziet er al heel mooi uit Dieneke! Heb je geen last (gehad) van je stoma door oprekking? Knap dat je je buik ook durft te laten zien, hij is erg mooi!
@speeters. ik heb nog niet veel last van mijn stoma, door oprekken van mijn babybuik! Gelukkig! Maar ja wie weet komt t nog, en dan hoort t er gewoon bij. En nu na de operatie van 2 weken terug ziet het litteken/dolfijntje er mooier uit dan de operatie dat ik mijn stoma kreeg in feb 06. Dus naar omstandigheden ben ik erg blij met mijn mooie buikkie! Groetjes ps. jij zit vast in de verzorging hihi
@ Mamainspe: Neen, eigenlijk zit ik helemaal niet in de verzorging . Het is eerder een bewust gemiste roeping . Ik hoop dat de stoma toch niet onder te veel druk komt te staan met je groeiende buik, maar zolang je er geen last van hebt is het schitterend natuurlijk! Ik was op je site gaan kijken, en het ziet er inderdaad echt mooi uit! Je dolfijntje is inderdaad echt mooi nu, zeker na de operatie! Zou een bevalling via keizersnede mogelijk zijn indien een gewone bevalling moeilijk is?
@speeters, hihi ik dacht dat je in de verzorging zit, omdat je een vakkundige vraag stelde zeg maar. Ze gaan voorlopig uit van een vaginale bev. omdat ik laatst dus geopereerd moest worden omdat stoma afgeknelt zat door littekenweefsel (2 slierten) dus liever geen keizersnede, maar indien het niet gaat, dat doen ze het wel. Maar er is door de gyno's al zo veel gespeculeerd, dat het volgens mij nog 100x veranderd voor ik beval hihi. groetjes!
Mooie buikies weer! Hier is mijn buik met 29 weken. Blijft flink groeien maar vind ik niet erg Liefs, Sylvia