dankje meiden Ik krijg wel vaak opmerkingen in de winkel wanneer ik ben uitgerekend en dat dat wel heel binnekort zal zijn,mensen kijken verbaasd als ik zeg dat ik ' pas' 25 oktober ben uitgerekend. Maar ik geniet volop, samen met mn man natuurlijk, van ons super beweeglijke meisje Liefs Sylvia
dankje Moon. Bij jou schiet het ook op he, echt super dat het bij jou nu ook zo goed gaat! VInd ik echt super voor jullie! Jouw buikje groeit ook goed he
Wat leuk al die ronde buikjes. Ik zag dat er op heitenmem.nl een bolle búkenfotowedstrijd is, mijn buik staat er al op. Wie doet er meer mee?
Cker mooi allemaal! Bij mij ga je nu ook eindelijk een beetje wat zien, dus ik zal van de week ff een fotootje maken! Ook ff showen!
wat een mooie fotoos zie ik voorbij komen...en idd sil mooie buik hoor! schijndelsvolk, dat schiet ookal aardig op zeg! Vanochtend ook maar ff een fotootje van mijn buik laten maken..
ik heb ook een nieuwe buikfoto in mijn album geplaatst. Ben ondertussen 38 weken... nog 2 te gaan! Als alles goed gaat tenminste! Kan een dag zijn, maar natuurlijk kunnen het ook 4 weken worden... als onze zoon liever in mijn buik blijft zitten, tenminste Kijk er alvast naar uit!![/img]
Ik heb mijn buik nog niet gemist maar kijk af en toe met weemoed naar de dikke buikjes hier zo. *zucht* vond het toch wel speciaal zo'n dikke toetert, ben pas 4 weken mama en weet nu al dat ik nog n keertje zwanger wil zijn
Hoi Hoi Wat een mooie buikkie's allemaal zeg! Echt om trots op te zijn! Hier ook weer een buikfototje van ruim 22 weken. Groetjes dieneke