@ surf; gaat vanzelf meis, eens dan ben je blij dat je weer van je buik af bent.. @ immie; Ik hoop niet dat jouw babytje zo ligt, in een stuitligging.., maar erg leuk gedaan zeg !
@Joma: Ik heb dezelfde klamboe besteld! Hihi... En ook een bijpassende lamp laten maken! Echt super, ben aan het wachten totdat hij binnen is -x- Ohwja, mooie buik voor 18 wkn Is de mijne klein bij
Claudia, wat een grote mooie buik ! Super -x- (ohja, heb er weer een foto bij ) PS: Hoe zet je die foto gewoon in m'n bericht..? Ik doe zeg maar maar dan doet ie 't nog niet ![/quote]
Dan moet je je foto eerst ergens uploaden, bv op: http://load.imageshack.us/ En dan ziet het er zo uit:
Mooie foto's dames! Ik heb eentje van vorige week in m'n album.. 28.4 weken.. Nog best een bescheiden buik of niet.. ?
Hoi Juudje, ik had het geprobeerd met de foto die in mijn album staat, die zijn ook geupload toch ? Vaag dat ie het nie doet dan -x-
lellebel dan klik je op de foto rechtermuisknop...vervolgens kopieer de url en plak je die hier in een berichtje...Vervolgens selecteer je die url en klik je op de img knop... schijndelsvolk, dat schiet al aardig op zeg!mooie buik hoor
@ lellebel www.photobucket.com daar even je foto uploaden en dan staan er een paar codes als hij geupt is en dan plak je hier de img code! makkelijker kan niet
Hier ook mijn enorme buik met bijna 37 weken....Zal echt blij zijn als ik mijn oude figuur weer terug heb..
Nieuwe foto in album buikje van 30 weken en 1 dag.. (dat is baby zo groot dat hij in de knoei komt met je ribben Pfff....)
Dank je wel! Ik ben er ook wel trots op hoor.. Hoop echt dat de striae me bespaard blijft! Je zult merken, als je de 20 weken gepasseerd bent gaat het ineens erg snel!