Ik heb ook een buikfoto in mn album gezet M'n mannetje en ik maken elke zondag foto's, zodat we na de zwangerschap ze (versneld) achter elkaar kunnen afspelen om de groei van de buik tot baby te zien Doen jullie dit ook, of maken jullie gewoon zo nu en dan foto's?
Dank je Ik dit trouwens altijd helemaal geweldig om te bekijken, vind alle buike zooo mooi! Vind echt alle buiken wel iets hebben, hebben jullie dat ook niet? of ben ik nu gewoon raar dat ik zwangere buiken mooi vind
Hebben we wel geprobeert maar op een of andere manier sta er steeds weer een beetje anders op. Als we ze zo achter elkaar bekijken zien we het verschil ook wel een beetje.
Ik maak tot nu toe om de week op vrijdag's een foto. Misschien zo wel elke week als het zo snel gaat!
Ik maak iedere maand rond de 7de een foto van de buik en probeer zoveel mogelijk in dezelfde houding te gaan staan. September (28 wkn, dus 2 weken geleden) staat inmiddels in mijn album. Zag hier ook weer een paar plaatjes voorbij komen!
supermooie buiken!ben al benieuwd hoe groot die van van mij zal worden!vindt hem al aardig maatje nu hihihi
Wow, je had best een flinke buik toen je 7 weken zwanger was! Ik wil ook o zo graag een zichtbaar buikje, maar dat wordt nog even wachten denk ik.
Ik weet pas sinds zaterdag dat ik zwanger ben (en besef het ook nog absoluut niet), maar het lijkt me wel leuk om elke maandagochtend een foto te maken, dus dit ben ik in de 5de week!