Silvia: wat een mooie punt heb je zeg! Mijn meest recente staat er ook weer in, wie weet is het wel de laatste.
dankje Han. Mijn buik is echt helemaal naar voren idd, als een soort van punt Ik vind jouw buik erg mooi! Spannend zeg, wanneer het bij jou gaat gebeuren!
sylvia wat een mooie buik heb je echt in een punt had ik ook bij me eerste. en wat heb je ook snel een buik gekregen al met 9 weken super leuk meid.
Dank je Peetjuh. Linda84: krijg ook best vaak te horen dat het wel een voetbal lijkt ofzo, haha Leuk filmpje heb je op je site staan van je bwegende buik! Vind het ook steeds weer apart om te zien hoe mn buik zo tekeer kan gaan! De laatste dagen zijn het vooral de voetjes die naar buiten komne, kan soms best pijnlijk zijn..auw! maar wel lief! Liefs Sylvia
Ja leuk he die uitstekende voeten. Deze dame is de laatste dagen erg rustig. Maar als ze dan zo beweegt geniet ik volop. Collega`s van mij vroegen al of ik mijn buik in de avond even afdeed hihi. Het zag er net uit als een nep-buik zeiden ze hihi
vandaag gemaakt (5weken&6dagen).. wie weet ben ik wel verder anders ontplof ik met 40 weken! zijn er nog meer die al zo'n buik hadden met bijna 6 weken?
Ja, ik paste al niet meer in mn eigen broeken. Kreeg de knoop al niet meer dicht.. Ik heb dus sinds week 6 al positiekleding aan. Maar maak je niet druk De een krijgt snel een buikje en de ander later, maar op het eind ziet (bijna) iedereen er als een tonnetje uit
haha ja mijn knopen krijg ik toch al bijna niet meer dicht.. en als het zo doorgaat zie ik er op het eind als een TON uit.. geen tonnetje!
Ik zal vanavond of morgen ook nieuwe foto's plaatsen.. zie dat ik nog een foto van bijna 4 weken terug heb staan..