Mooie buikjes! En jemig Joma wat een mooie grote buik, volgens mij is ie groter dan de mijne en ik ben 30 weken .... maar ja mijn buikje wordt dan ook 'beschaafd' (VK) of 'klein' (collega, grrr) ... Zie album voor mn kleine beschaafde bolleke
Mooie buik Elmo Ik heb net ook nieuwe foto's in mijn album gezet,ze zijn vers van de pers Ben al 10 kilo aangekomen
Ik heb nu ook maar eens een buikfoto ..vers van de pers ..uhhh memorystick geplaatst in mijn album ...zal jullie de tijgerprint besparen dus deze is gewoon met kleding ..hahaha
@Nathalie: Wij zijn precies even ver! Wat leuk zeg. Ben wel een beetje jaloers op jouw mooie buik! Bij mij zie je nog bijna niks. --> zie mijn album... Maar het is ook jouw vierde en mijn eerste. Fijne zwangerschap verder! xx Mary Jane
Ik dacht ik ga hier ff buikjes kijken! Wat een mooie buikjes allemaal! Ik mis spontaan mijn buik weer,en dat na 1 jaar hahaha Geniet er lekker van meiden want je zal m echt gaan missen! Ik volg intussen verder mee hoor haha kei leuk om te zien!
Eens even kijken of mij het lukt om hier iets neer te zetten, krijg steeds melding dat ze te groot zijn... Vandaag gemaakt dus 28 weken 3 dagen *Owwww hijs wel erg groot haha zal m nog iets kleiner maken.... **Aha das beter.....
Alweer 26 weken wat gaat het snel.. Buik groeit goed. Gaaf om al jullie buikjes ook zo te zien groeien! Foto's staan in mijn album!
Ik heb ook mijn buikfoto's tot nu toe bijgevoegd, leuk om al die buiken te zien. Mensen in mijn omgeving vinden dat ik al wel een "enorme" buik heb (weet je zeker dat het er geen 2 zijn?), maar als ik dat hier zo vergelijk valt dat wel heel erg mee.....
Beetje laat want de foto's had ik al maar goed. . . hier een nieuwe in mijn album van 35 weken! Hoop dat hij niet meer te veel gaat groeien