Hier mijn 1e buikfoto. Hier ben ik 16 wkn & 3 dagen. Pfff.. zoals te zien in dit topic, kan het nog dikker! hahah, ben er wel trots op hoor! En ik zie hier alleen maar mooie buiken, gelukkig!
mooie buikjes allemaal! Ik heb er net ook een nieuwe gemaakt! alweer bijna 25 weekjes! ik bekeek net mijn eerste foto in mijn album(met ruim 5 weekjes) wat is dat hard gegaan
Ik moet er ook maar weer eens een op zetten... Maar m'n foto album = vol hihihi... Maar mijn buik lijkt wel veel op de jouwe Bo Grappig, weet je wat je krijgt..? -x-
Ben blij met m'n buikkie, nog geen streepje te bekennen op de zwangerschapsstreep na.. hihi.. (hopelijk blijft het ook zo.. ) Wij krijgen een meisje (als het goed is.. ) Anders is het wel balen, hebben veel dingen roze.. Twee verschillende mensen hebben het gezien, dus ik ga er vanuit dat het klopt, haha.
In mijn album staat er ook weer een van vandaag ..vind zelf dat er niet echt veel verschil te zien is met die van 18 w en 5 dagen ..of dat komt misschien omdat ik zwart aan heb dat zou ook kunnen natuurlijk . Voor mijn gevoel is hij wel groter .
's Avonds is het echt niet meer normaal m'n buik is dan gewoon echte een toeter, m'n mannetje lacht zich dood elke keer als ik geschokt in de spiegel sta te kijken. Deze foto's neem ik altijd 's ochtends, maar dan kun je het dus ook al zien!
onsukkie tussen week 7 en 10 zie echt wel verschil.. Moet heel gek zijn als je altijd zo slank bent geweest. Ineens eenbuikie
Ja is het ook, ben ook altijd zo slank geweest (eigenlijk nog wel slanker dan ik nu was) en dat ik dan broeken niet meer dicht krijg en een pens heb van hier tot tokio is echt een heel raar gezicht! (voor mezelf)
pfft kreeftje, dit is idd al een flinke skippybal.. maar ehm een domme vraag (heb er helaas nog geen verstand van) wordt die buik nog groter?
Ja volgens mijn gyn komt er nog wel wat bij en ik merk zelf ook hoor dat de buik gewoon nog groeit Mijn gyn heeft ook gezegd dat ik nog ongeveer een kleine 7,5 week zal lopen..ben erg benieuwd