Thanx , nou vind het inderdaad groot zat. Zat gisteren op een kinderverjaardag naast een griet, die was 24 weken, en ik zag echt niks. Ze baalde er zelf zo van, had ze bij de 1e ook zei ze, ook niet leuk zo. Toch leuk om een buik/buikje te hebben. Maar mijn buik is echt goed aanwezig. Maar ben gewoon slank zwanger, het basketbaleffect. Je hoeft toch niet gelijk zo tonnetje rond te worden, gelukkig niet. Nu de laatste loodjes nog
nee precies ik heb ook al aardige buik maar rest groeit ook echt rond om!! en vindt leuk dat goed zichtbaar is!! geniet maar lekker van je buik doe ik ook! en nog lekker verder groeien
Jij hebt ook al een flinke toeter hoor, zo te zien prachtig die buiken, geniet daar echt van....heerlijk he zwanger zijn.
Hier mijn buikkie met 32 weken... (zouden eigenlijk prof-foto's worden, maar helaas kon de fotograaf niet ) [/url][/img]
in mijn album zijn weer foto's te zien van 14 weken zwanger... t zijn denk ik vooral nog mn darmen, maar dat maakt niet uit, ziet er toch al leuk uit! hihi...
Heb foto's laten maken toen ik 34 weken zwanger was...heb in mijn album 3 foto's geplaatst! Liefs Nollie
mijn eerste 2 buik fototjes staan ook in mijn album! ziet iemand al een buikje? of verschil tussen week 8 en 9 hihi ik stiekem wel een beetje helemaal trots natuurlijk!
hahaha wat hormonen wel niet met je doen he Maar nee... gelukkig is het de arm van mijn mannetje hahahaha