Mooie buikjes dames! Heb ook een nieuwe foto in mn album staan, van 14 weken en 2 dagen.. I'm really shocked! Ik word volgens mij echt hudge!
Eind resultaat durf ik er niet op te zetten ivm kleur van het geslacht Maar in mijn album stata een foto van de commode en het bedje
Prachtige foto's En ben jaloers op je haar Ik zou ook wel zo'n lang haar willen, maar heb er het geduld niet voor
bij mij heeft het geen zin om nu al foto´s te plaatsen...ben tekort zwanger en heb een beste buik van mijn vorige bevalling overgehouden...helaas...maar mooie foto´s hoor jullie! voor al de tweelingzwangerschap...lijkt me loodzwaar hihih...
ik heb ook een buikfototje in me album gezet... echt mooie buiken allemaal als ik zo bij de rest ook kijk!
Hoi hoi! Ik ben een week geleden bevallen en had op 't laatst ook echt een megatoeter en nu een week later nog een heeeeeel klein buikje en 12 kg eraf! Nu nog 6 te gaan.. Foto staat in album, écht een verschil, vind ik zelf! Dames, het komt dus allemaal goed met de buikjes..