Bo20, wat fijn zulke berichtjes! Dat hoor je niet vaak. Lijkt me ook zo lekker om weer n beetje van je eigen kleding aan te kunnen 8) Mooie buikies heb ik allemaal voorbij zien komen zeg! Ik heb zelf ook nieuwe foto's van 38 weken geplaatst.. xx
Ik ga waarschijnlijk morgen weel foto's maken, hij is nu echt MEGAGROOT hihihi Ben zooooooooooo trots Hopen dat ik morgen wat kan uppen -x-
Dag dames! Wat een prachtige buiken allemaal! Ik heb zelf ook even weer wat nieuwe foto's in mijn album geplaatst. groetjes Mary Jane
Leuk al die buiken. Ik groei nu ook echt heel hard, ivm met mijn gebroken pols (kan ik niet werken ) Heb nieuwe foto in album staan van 33 weken
He Mirella, Jij hebt ook een mooie buik zeg. We dragen lekker naar voren (als het ook maar zo blijft) Het is zeker genieten met zo'n buik, alleen hij begint toch echt soms in de weg te zitten,hihi en dan protesteert dat kleine mannetje ook meteen. -x-
Ja heerlijk hè.. En hij is ZOOOOOOOO druk, hij is nu ook lekker bezig.. hahaha En ja, slapen gaat iets minder, kan niet meer lang achter elkaar staan of lopen.. Lopen is waggelen trouwens, en dan ook nog langzaam ala Pinguin hihi Maar goed, ben nog steeds trots maar ben ook HEEEEEEEEEL benieuwd naar m'n kleine ventje.. -xxx-
ging niet zoals ik wou maar als je op de link klik zie je de foto. hier was ik 35 weken en heb die buikschildering van me moeder zus en aanhang gehad....
ja he von ik ook. opeens stond op een dag een vrouw voor de deur die zei dat ze dat ging doen. was helemaal overompeld had ik ech tniet verwacht . maar wel heel leuk om te doen om te zien hoe je kleine reageerd op die sponsjes en kwasten. vooral bij de letter was ie lekker niet stil hihi.
nou toen ik weer me schirt erover deed en het savonds aan me vriend liet zien was het er al voor een deel vervaagd. ze heeft er mooi foto's van gemaakt en die ga ik op zo's canvas schilderij laten drukken. ik heb het er savonds afgehaald