Mooie buiken dames... super... Ik krijg ook iets een buikje.. maar op de foto nog niet te zien..Ik mag nog ff wachten met fotos maken van een mooie bolle buik... Enuh streepje of niet... gewoon gaan met die mooie buiken... voor uit en showen...hihihi
Ik heb mijne in mijn album gezet, zie ik nu dat ik wel beoorelijke buik heb, pfff! Waarom heb ik dan snelle dikke buik terwijl ik niet zo ver ben, is dat nou eigenlijk mee te maken bij 2e zwangerschap? Let maar niet op straie, dat vind ik afschuwelijk!
mooi buikkie krijg je al!! en omdat het je 2e is zijn je buikspieren al uitgrekt geweest dus zijn wat slapper! en dan worden je darmen omhoog geduwd en zie je het veel eerder ! lekker van genieten
Aha, nu snap ik me heel goed! Haha! Nou dan moet ik me dochtertje wel bedanken ! Ik denk dat ik na bevalling maar flink ga sporten, want nog meer kinderen wil ik niet En dank je
ik zit nu ook in een fase dat ik mijn buik mooi begin te vinden.. Lekker zacht en rond.. Kan mijn mannetje niet tegenop..
Er staan bij mij ook weer nieuwe foto's in mijn albumpje .en van het wiegje wat we van mijn schoonouders krijgen .