Die van jou begint ook al aardig te groeien hè haha Heb alleen zo'n bol koppie, maar dat hoort erbij -x-
Heb er gisteren ook eentje opgezet. Ik ben niet zo heel erg van de foto's eigenlijk, maar ik vind het ook zo leuk om die van jullie te zien, dat ik vond dat ik toch niet kon achterblijven.
Mooie foto's meid! Mijn buikje is er nog net wat te klein voor om er mooie foto's van te maken! Maar gaat niet lang meer duren denk ik! Zal er binnenkort ook eens wat plaatsen. xxxx
Ik heb ook weer 2 foto's in mijn album gezet! Wat een joekel van een buik wordt het nu zeg... Pfff...
wat een mooie buiken allemaal weer heerlijk! ik heb er ook weer 1tje in me album gezet. groetjes miranda
Mooi die buikjes Ik ben best een beetje jaloers hoor op die buikjes. .... ik mis de mijne erg maar ja nu heb ik een mooie baby geniet er allemaal nog maar eventjes van. Echt misschien kan je het nu niet geloven maar na de bevalling ga je die buik missen.
hee meiden, Ook ik heb weer nieuwe buikfoto's in mijn album geplaatst. En ook foto's van de babykamer trouwens! xx Mary Jane
Zo, gevonden! hihi Ik had een nieuw topic geopend, even niet in gedachten hebbend dat dit topic speciaal hiervoor is #-o (sorry kwebbel!) Dus dan nog maar eens overnieuw: Op de laatste dag van het jaar nog nèt wat kiekjes kunnen nemen! Het grootste deel van de tijd loop ik te schelden en te klagen over alle kwaaltjes en die dikke lompe buik die maar in de weg zit, maar toen ik het resultaat achteraf zag, was ik toch wel een beetje trots.. Onze kleine meid bij mij in het buikje! Ik hoop dat iedereen in 2008 een wonderschoon jaar mag beleven! Fijne jaarwisseling iedereen Liefs, Joeja