heey das waar! Ik mag weer mee doen met de buiken foto's! Nou in mijn album staat een foto van me 4 wkn buikje (stelt niet veel voor hahahaha) ben benieuwd of ik net als bij Maricha weer zo een grote toeter ga krijgen Wel weer mooie buikjes gezien dames! liefs,
Mooie fotos allemaal... Ik heb nog geen foto.. is nog niet veel te zien... Maar dan te bedenken dat dat nu snel anders gaat worden.. gaaf.. dan kom ik er ook aan met fotos
Zie album... Vind het nu al jammer dat ik hiervoor weinig of geen fotootjes heb gemaakt... Moooie buikies allemaal
hihihi dank je! Ben er trots op hahaha Is al weer iets gegroeit hoor. Morgen de nieuwe plaatsen ga douchen en lekker me bedje in! dag allemaal
mooie buikkies meiden! bij mij staan er ook weer nieuwe in mijn album!! ik heb mijn eerste buikfoto ernaast gezet
ja leuk he dat verschil in die buikkies! ook als je vergelijk en iemand is even ver nou die van mij hoeft niet meer te groeien nu hoor
Ik vind hem wel fors hoor voor 20 weken, of ligt dat aan mij? Komt misschien ook omdat ik zo plat als een dubbeltje ben van mezelf (m'n buik dan, voor de zw althans) en je het daardoor heel snel ziet, maar ik vind het toch een goeie buik eigenlijk. Ben zo bang voor striae omdat ie zo hard groeit... overigens kun je zien hoe m'n buik was in m'n album, dus echt al een mega verschil!
@ onsukkie: je hebt net een prachtig buikje, en best bescheiden in vergelijking met vele andere 20-weken buikjes. Wees er maar trots op hoor!
oeps ging wat mis morgen zal ik ook weer 1tje plaatsen weet niet of je wat verschil ziet dan! hij kan mij nu niet groot genoeg zijn!