Zeker mooie foto's! Die zwart witte is gaaf en die met die knuf ook super! Mijn buik is daar nog niet groot genoeg voor hahaha
hallotjes, heb weer een nieuwe buikfoto in me album. alweer 33 weken gaat erg hard nou, en me buik wordt toch ook wel groot vindt ik. groetjes miranda
Wat een mooie buiken allemaal! Ook ik heb er twee in mijn album geplaatst, een van 5 wkn en een van 7 wkn (denk ik, dinsdag weet ik zeker hoe ver ik ben). Ik moet zeggen dat mijn buik al flink "opgezwollen" is in twee weken tijd. Het kan dus hard gaan... Groetjes Sam
hey Sams, dacht dat het aan mij lag dat mijn buik nu al iets opgezwollen was. Niet dus. Ik wil bij 8 weken de eerste foto maken en daarna bij de 12 weken enz. iedere maand dus. Groetjes !
Ik heb ook een nieuwe foto in mn album staan, van 22 weken en 5 dagen. het begint al aardig wat te worden hihi
Twee nieuwe foto's in mijn album van 36 weken... jeee... ik begin echt behoorlijk op te blazen als je het met mijn oudere foto's vergelijkt
Thanx! Ja ik droeg al aardig laag en sinds de kleine ingedaald is kan ik echt alleen nog maar met mijn benen uit elkaar zitten. Best rottig met smalle stoelen met armleuningen, daar kan ik gewoon niet meer in zitten! Zit vaak in klerenmakerszit op de bank en dan voel ik de onderkant van mijn buik gewoon op de bank rusten... Heb ook eens naar jou album gekeken en jij hebt wel een prachtige buik zeg! Mooie foto's ook!
Ja, heb er ook last van, soms kan ik best goed zitten, maar soms moet ik idd. met mijn benen wijd zitten haha en dan denken mensen dat je heel ongemakkelijk zit.. Niet hoor! HEERLIJK! Hahaha Thanks... Ben ook echt supertrots op mijn buik Alleen ik verlang zo naar mijn kleine mannetje, en toch stiekem ook weer naar m'n oude figuur en mijn eigen kleding..! Weer shoppen Heerlijk... Succes met je zwangerschap !
Heb ook weer een nieuwe foto in mijn album geplaatst. 3 fotootjes in 1, van 13 tot 17 weken, als ik die foto bekijk zie ik dat me buik echt al snel groeit, ik dacht eerst wanneer begint mijn buik nou met groeien maar gaat het al snel