Hoi sylvia111.. wat een mooie 3d echo's heb jij in je album zeg.. sta er verbaasd van wat mooi je het profiel van het gezichtje al kan zien met 26 weken! prachtig..! wij hadden met 19 weken al een pretecho gedaan en ze was nog zoooo klein.. 23 cm.. en 280 gram.. en toen al zag je haar hele lijfje en alles erop en eraan.. maar met 26 weken nog mooier! toch nog maar is een pretecho laten maken dan hihi..
@ Ghita Thakoerdin dank je! we waren er zelf ook heel blij mee, ze hadden ons geadviseerd om tussen de 24 weken en 28 weken te gaan dat je dan de mooiste krijg omdat ze dan al een beetje onderhuidse vetten aanmaken. Maar jouw 3d echo is ook mooi, ze lig precies zo dat je heel dr lichaam ziet, dat had ik ook wel leuk gevonden om heel haar lichaam erop te hebben, mischien dat ik dat dit keer wel doe haha.. Veel succes met je zwangerschap! Liefs Sylvia
Nou ik ben dan wel net 5 weken, maar me buik is zo opgezet door de darmen enzo. Normaal heb ik een platte buik, nu is het zo: Dont mention de kat onder in beeld
Hallotjes, heb eergister weer een fotoshootje gehad. in me album staan 2 foto,s daarvan. groetjes miranda
Mooie foto's miranda! Ik wil nu ook wel eens een buikje hoor! mijn buik is nu zoals op jou foto met 9 weken... Alleen dan zit de verdikking echt alleen vanaf mijn navel. Mensen die het weten gaan wel zien dat mijn buik iets dikker wordt. Maar als ik vage bekenden vertel dat ik al bijna 6 maanden zwanger ben kijken ze me aan alsof ik niet wijs ben! Nog even geduld dan maar...