Bedankt! Ben met het kamertje ook helemaal tevreden en de buik groeit nu hard niet normaal. Maar jou buikje is ook al mooi!
Wat leuk zeg om al die buikjes te zien. Ik heb de mijne ook in mijn album staan en ik denk dat er al pittig wat verschil te zien is
Heb ook weer een buikfoto van 19w en 5d in mijn album staan. Ben nu alweer op de helft en gaat al lekker snel :d kan nie wachten tot eind juni. Gister de 20w echo gehad en ons schatje zag er hardstikke goed uit alleen beetje eigenwijs, wou nie echt op de foto :d
Mooi buikje hoor. Dat herken ik niet op de foto willen. Afeglopen maandag zijn we geweest voor de 3d echo en we hebben alleen het achterhoofd en de oortjes mogen zien meer iet. Dus nu 18 feb een herkansing.
haha hier ook hoor, onze uk ging met zijn handjes voor zijn gezicht. Leuk voor een 3D echo. En later toen het te lang voor hem duurde stak hij zijn tong uit..
Mijn nieuwe buikfoto met 24 weken Hij begint nou snel te groeien.. Wat een mooie buiken allemaal zeg!
ook de mijne weer even toegevoegd. De twee tusenliggende weken is er weinig gebeurd volgens mij... Komend weekend mag ik weer een foto maken, dan ben ik al 11 weken... We hebben gisteren voor het eerst het hartje gehoord... GEWELDIG en volgende week mogen we voor de 12 weken echo Liefs Sam
Mooi buikje heb jij! Wij zijn ongeveer even ver.. ik weet niet of mijn buik groter is! Merk wel dat mijn buik de afgelopen week flink gegroeid is..