Kaatje! WOW! en dan zeggen ze dat je het pas moet vertellen na 3 maanden! ha ha ha ha ha gaat voor jou niet echt werken he! hihi...hij is prachtig! geniet er lekker van! van de rest trouwens ook, kan niet wachten dat ik een mooie foto kan plaatsen
Mooie buikjes allemaal hoor... Ik ben heel hard bezig om weer een strak buikje te krijgen Over een paar jaar kan ik hier weer posten hopelijk....
wat een mooie buikjesss hebben jullie echt prachtig jullie moeten echt trots zijn ik zou willen dat ik jullie kon volgen met zo een prachtige buik
Hele mooie foto's. Ik heb even vergeleken met mijn buikje. Ik heb zelf nog geen buikfoto's gemaakt...
Wat een boel mooie buikjes en buiken, hihi... Ook nog een fotootje toegevoegd... 34 weken en 5 dagen daar
mijn buikje kan je bekijken in mijn album. ben pas 8 weken en een paar dagen, maar vind dat ik toch al een flinke buik krijg nu...
wauw meiden wat een gaafe fotos weer en die buikkies echt mooi! buddy en dolpin jeetje jullie hebben echt duidelijk een groeispurt gehad! echt mooi!
Hallo Nou leuk topic ik zal me hier aan bij sluiten en een foto plaatsen van 37 weken en 6 dagen, dus 2 dagen terug