dat hoor ik wel meer, maar ik hoor ook wel dat als je mooie ronde buik hebt dat het een meisje word. voor de rest ben ik nergens dikker geworden, alleen mijn buik is gegroeid
@marianne1984 mooie buik meis! ze zeggen dat rond en "voordragend" een jongentje betekent ach nog ffkes en dan weet je het alvast veel succes met bevallen en geniet van de eerste momenten met je kleine! Liefs Shir
heb je dat nog nooit gehoord? de bakerpraatjes zeggen: rond dragend is een meisje voor dragend is een jongen bij mijn schoonmoeder was het bij allebei precies andersom hahahhaa
Nee, inderdaad nog nooit van gehoord. Zijn inderdaad soort praatjes, zeker. Wij hopen het geslacht volgende week op de echo te zien. Denk dat dat meer zekerheid zal bieden.
tuurlijk nijntje, maar het is leuk om zoiets te lezen en kijken of het klopt of niet. net zoiets: als je veel zoetigheid eet wordt het een meisje als je veel hartigheid eet wordt het een jongen het is ook meer voor vroeger bedoelt, toen hadden ze geen echo's en hielden ze meer aan dit soort dingen vast.
ja precies, al die speculaties van mensen zovan "je buik staat naar voren DUS je krijgt een jongen" vind het dan des te mooier als het een meisje word succes volgende week! wij moeten nog 4 weekjes wachten Liefs Shir
ik had in mijn eerste zwangerschap ook dat ik erg naar voren droeg en iedereen zei dat het een jongen was, we dachten het zelf ook op een gegeven moment, maar het was toch een echt een heel mooi meisje. dus tja, het zijn echt bakerpraatjes.
Ik droeg onze kleine ook voor en iedereen zei: je krijgt een jongen!. Velen waren verbaasd dat het een meisje is geworden! Wel grappig die bakerpraatjes.