Sorry... maar echt.. op dit moment ligt de baby tegen mijn longen aan te trappen en heb ik een buikomvang van 23 cm... en ik ben niet dun van mezelf... dus.. hij was al 20 cm... dus..... do the math.... Een foto..... heb ik niet aan gedacht te maken en mijn man ook niet... hebben eerst andere prioriteiten..... rose
Nee, helaas.... Het was niet de laatste.... Heb er weer 1 instaan, van 40 weken! Ik zie mooie buiken voorbij komen, dames! Weet niet meer wie het zei, maar een grote buik is ook niet alles hoor! *pfff, zucht, steun, kuch*
Is ook heel begrijpelijk, je wordt nu alsmaar zat van...... Ik duim heel hard dat snel mag gebeuren voor je! Dank je Je hebt ook mooie buik met tattoo
Wat voor tattoo als ik mag vragen? Wel heel mooi tattoo natuurlijk maar is dan niet zonde als ie uitgekt is? Kom ie dan wel terug?
nou als me buik zo blijf dan is er geen probleem , als ie uitrekt zal die wel iets terug komen maar nooit meer zoals ie hoort. Heb een tribel vanuit me lies over me navel lopen.Die is overigens nog niet af.
O meiden wat ben ik jarloers zeg. Ik heb ook zon buik, maar dat komt niet door de zwangerschap en erg vermoeiend om de hele dag met de buik uit te lopen hahhaha.
mijn buikje met 16 weken! begint nu flink te groeien hoor echt leuk om ermee te pronken! voel jammer genoeg nog geen leven... alhoewel dat ik net wel een paar kleine tikjes voelde... zou het hem geweest zijn?
Hey dames, Mijn 1e buikfoto met 11 weken en 3 dagen. Niet veel, maar toch al iets! http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=45199 Liefs Monique