Weet dat het niet de baby is hoor... maar het is wel een buikje van de zwangerschap! Mijn buik was na mijn eerste echt weer helemaal weg.... dus.... (ps foto is smiddags gemaakt....'s-avonds is het inderdaad nog erger en zeker als ik mijn buik uithoudt... dat doe ik hier dus ook niet)... Mijn lichaam is gewoon goed ruimte aan t maken voor mn ukkie... Trouwens de grote van de buik zegt nooit iets over de grote van het kind... ook niet als je 40 weken bent!
Bedankt! Ja had ik ook zo erg toen ik bevallen was! Je voelt je zo leeg.... Probeer er nu ook extra van te genieten... xxmona
Oooh Devilschase, wat heb jij een mooie ronde buik zeg ! Hoop dat de mijne ook nog zo mooi gaat worden, heb nog steeds een deuk middenin
ramona het was niet gemeen bedoeld hoor IK merk zelf ook dat, ondanks dat het de baby niet is, mijn buik wel 'groter' (of noem het dikker hehe) is..ik had voor mijn eerste zwangerschap een super platte buik..daarna is ie nooit meer helemaal plat geworden..nu zal het ook wel sneller gaan.
Kwam wel aardig lomp over hoor, maar denk dat jij dit zelf achteraf ook vind omdat je nu vermeldt dat het niet gemeen bedoeld was.... Ik ben trots op mijn buikje (ook al weet ik zelf dat het niet allemaal kind is)... Vind het wel leuk dat zelfs "vreemde" mensen al zien dat ik zwanger ben... is niet gek toch?.... Ik heb ook nooit geen buik gehad... (eerder broodjes).. en 3 maanden na mijn bevalling had ik mn oude figuur terug... behalve dan wat bredere heupen... en iets slappere borsteren (geen hangtieten) maar rest was weer zoals het was..... Maar ok... excuses aanvaard hoor! xxmona
haha dankje, ben er ook trots op! En het komt heus wel! tot 17 weken had ik dt ook, is bij iedereen verschillend
Nou nee hoor ik vind het niet lomp overkomen.. Ik merkte dat jij op je teentjes getrapt was aan je manier van reageren... :s mijn hemel..teveel zwangerschaps hormonen hier blijkbaar als dat bij elkaar komt bots het kennelijk..
Mag je trots op zijn meid Ja ik wacht met smart haha.. Het zal wel komen wanneer m'n baarmoeder hoger komt...
prachtige buiken meiden! Ik ben blij dat ik van mijn enorme buik af ben hahaha Vorige week donderdag 12 juni ben ik weer ingeleid en is 's avonds onze zoon Thymen geboren. Voel me nu weer superdun al zegt de spiegel iets anders hihihihihihi 8)
ik breek ff in minniemouse gefelciteerd maar wat een megabuik kon je nog wel goed lopen? op het laatst of had je veel last van je rug? ag mooiste is gezonde zoon toch
Zo het duurde even voor ik wist hoe t werkte maar ik heb er 2 foto's in gezet in mijn album. Op allebei ben ik 17 weken en 6 dagen zwanger...
ik heb ook een mini buikje.....ben nu 17 weken...maar hij is al wel groter dan bij de eerste...daar kreeg ik pas een beetje een zichtbaar buikje met 24 weken.....
Mooie buikjes allemaal damens. Hihihihi ik moest helemaal naar pagina 238 terug om te kijken hoe mijn buik was toen.