En dan nu ff zonder kleren die is in de avond gemaakt. Je ziet het bij mij dan beter Ook hier ben ik op 2 dagen na 23wk zwanger
Ik krijg ineens ook een buik. Had het niet verwacht want ben pas 11 weken. Ik heb woensdag mijn termijn echo. Vind het zo spannend. Het is wel grappig dat het uiteen loopt. De 1 zie je het bijna niet bij met de 20 weken en ik heb nu al een aardig rond buikje. Maarja zegt verder niks over hoe dik ik verder word Foto heb ik in mijn album gezet. Kus
Zijn je darmen De kleine ligt namelijk nog onder je schaambotje en die komt pas rond 11/12 weken boven je schaambodje
hallo ahum ahum mag ik jullie mijn mooie maar nog kleine buikje ook laten zien?! haha ben er zo trots op.... groeit nu ook in ene keer heel snel deze foto's zijn van vorige week en volgens mij is ie nu al weer gegroeid! zie mijn fotoalbum! verder wat een mooie buiken allemaal zeg!!! geniet er van[/img]
euuhhh en ik maar blij wezen dat ik nu al een klein buikje heb hahahaahhaaa mootjen ga ook ff jou album kijken
ik heb ook eindelijk een fotootje in mijn album gezet , niet zo'n beste kwaliteit maar moet maar eens vragen of mijn vriend er 1 wil maken dat is toch mooier denk ik... efin het valt me op dat mensen hele verschillende dingen zeggen over mijn buik, de ene zegt goh volgens mij ben je er al bijna en andere vinden juist dat ik een klein buikje heb.... efin aan jullie het oordeel... groetjes bambie
je bent mooi hoor Bambi! moet je mijn buik kijken ach laat anderen kletsen het is nooit goed.te groot te klein....ik heb een enorme buik,maar ben zelf ook fors! so be it! het is iets prachtigs en dit heb je niet voor het zeggen,we mogen dankbaar zijn dat we zwanger zijn!
mee eens hoor! het kan me ook niet zoveel schelen, ik vind zelf dat ik een mooi buikje heb, en daarbij al vond ik het niet het gaat om wat daar binnen groeit toch en dat is het mooiste wat er bestaat! Vind trouwens dat jij een mooi buikje hebt hoor! Hij past bij je! groetjes bambie
Ligt eraan hoeveelste zwangerschap t is... Nu kon de vk mijn baarmoeder al voelen met nog geen 8 weken... ! Met 11 weken lag hij al op 1/4 Schaambot/Navel... Bij een eerste is het idd rond 12 weken.... xxmona
Ik ben helemaal jaloers op jullie buiken. Ben nu 18 weken en bij mij zie je nog geen buik. Ja ik en mijn vriend zien het maar andere niet Maar mijn buikje komt ook hopelijk wel..
ow wat een mooie buikkies weer allemaal! mijn buikkie van 27w en 4d staat in m'n album de omtrek is 1.14 vanaf de achterkant zie je trouwens niet dat ik zwanger ben
ik heb ook weer een aantal foto's in mijn album staan! Ze zijn gemaakt en bewerkt door een goede vriendin.
graag gedaan reageerd je hondje sterk op de baby? ik dwaal een beetje af ,van het onderwerp sorry maar wilde het toch ffies weten ,de hond van mijn ouders is erg voorzichtig geworden naar mij toe ze is een labrador en de beetje honden kenner weet dat deze honden erg enthousiast kunnen zijn hahaha maar ze is nu erg rustig springt ook niet meer enz,,nou ja ik laat het hierbij sorry