ik merk wel veranderingen aan mijn hondje! hij let veel meer op me en beschermt me ook meer! vaak wil hij knuffelen en komt dan dicht tegen mijn buik aanliggen, erg lief en lekker! Nu is hij al een aantal dagen erg rustig maar ligt wel vaak op mijn voeten te slapen.
mag ik mijn buikje ook aan jullie laten zien? ben er zo trots op.... zie mijn album. en pluys wat schetig van je hondje zeg! hoorde idd al dat hondjes anders reagern als je zwanger bent.
mooi hoor, hier een nieuwe van mij: http://i34.photobucket.com/albums/d148/ ... hap010.jpg hier ben ik 37 weken
Jee, wat is dat hard gegaan bij jou dat ene weekje! Mooi hoor! In mijn album staat de laatst gemaakte foto van 17 weekjes
Wauw mooie foto's meiden! Grappig dat sommigen al een flinke buik hebben terwijl anderen die even ver zijn een bescheiden buikje hebben he! Mijn foto's staan in mn album van 13 weken
Tacha wat mooi, die tatoeage! Ik heb alleen hele kleintjes. Maar je hebt er ook de buik voor zeg maar! Mijn buikfoto van 14 weken staat in mijn album.
mooie buiken allemaal zeg. en leuk allemaal zo verschillend. heb zelf ook een paar buikfototjes in mijn album staan. de laatste is van afgelopen donderdag met 15 weken en 3 dagen.