wauw gaaf al die buiken!!! een jeee paula wat ben je al dik! hahaha gaaf! wou dat ik dat al had! bij mij zie je het in bepaalde kleding goed, maar in sommige kleding zie je dus ook niks!
Te gek al die buiken. Heb ook een foto gemaakt, ben pas bijna 7 weken maar begint te komen...moet zeggen s'avonds heel opgeblazen. Deze foto is van de ochtend. Leuk idee regelmatig foto maken en zien hoe het vordert. Heb hem in mijn album staan weet echt niet hoe deze in mijn message moet krijgen blond gr. cassandra
Hèhè.. het is mij eindelijk na dikke 3 wkn ( ) gelukt om mn echo in mn album te krijgen. Dus voor de liefhebbers.. hij staat er!!! Groetjes!
Ik heb 2 foto'tjes in mijn album gepaatst, met mijn buik. Ik weet niet hoe ik de link kan maken naar deze rubriek.......dus even kijken in pers. album voor de plaatjes
Hallo! Ik heb weer een buikfoto van mezelf in het fotoalbum gezet. Vergeleken met 2 weken geleden ben ik toch wel weer gegroeid Liefs, Lise
Hoi, Ik vroeg me af hoe jullie foto`s in het bericht zelf zetten? is er iemand die dat uit wil leggen? zou het ook wel leuk vinden om er iets op te zetten maar het lukt telkens niet. In `m persoonlijke album lukt het niet omdat `m foto`s te groot zijn.... ga ze wel proberen te verkleinen, maar ben niet zo super handig met de pc bedankt alvast..... x
Mad, Mijn foto staat in het fotoalbum (zie links op de pagina van deze site). Je foto moet verder voldoen aan de groottes die zijn aangegeven; je klikt 'upload pic' aan en dan kan je een foto uit jouw eigen mapjes op je pc halen. Verkleinen kan je door op de rechter muisknop te klikken en dan de foto aan te passen/edit. Net zo lang totdat ie klein genoeg is. Misschien is je partner handig in dit soort dingetjes Liefs, Lise
Heb ook nog maar es een buikfotootje geplaatst http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... pic_id=841 30 weken 1 dag zwanger