Ik heb ook 2 foto's gemaakt vandaag van mijn buik ( op mijn werk ) want mijn laptop is weg voor reparatie Dus buikje met 23 weken en 5 dagen
is dit normaal met 10 weken en 2 dagen haha?? ps...bij dochterlief was ik ook al heel snel dik, maar deze keer (nr 2) gaat het 2x, misschien wel 3x zo hard.....niet normaal!
je zou toch juist zeggen dat je onder buik moet groeien niet waar je maag zit of ben ik nu harstikke dom? weet dat je kindje op den duur omhoog gaat maar dan groeit de rest beneden ook
ik heb dat ook al dat mijn maag zo uit steekt zeg maar, weet ook niet hoe dit kan. De rest van de buik valt nog mee, onder een klein bolletje maar dat is niks vergeleken ter hoogte van mijn maag, wie weet hoe dit kan.
dat zijn je darmen die gaan uitzetten en plaats maken. je appendix gaat onder andere naar boven en derest van je darmen met de tijd ook.
Ja ik doe ook weer mee.. mijn buik met 23 weken (ps foto is HEEEL ERG donker genomen hihih Dus moest hem behoorlijk belichten... Niet goed voor de foto